onsdag den 24. marts 2010

Fra Pingvin Til Påskekylling

Som en lille aktuel tilføjelse vil jeg vise jer denne lille påskekylling.

Den er hæklet efter pingvin DIYén.



Jeg har brugt en gul alpaccauld hvilket giver kyllingen et dunet udseende.

Kyllingen er hæklet på nål nr. 2,5 med en tråd.
Den lidt runde mave er lavet ved at fortsætte udtagning af masker, og så er underkroppen kortet af i forhold til pingvinerne.

Tænkte det lige var en lille ting i kunne hygge jer med her inden påsken for alvor sætter ind ;-)

KH

10 kommentarer:

Karen sagde ...

Åh....

En fugl i hånden... sagde ...

Så cute Wenche! Og jeg er ellers bare normalt slet ikke til påskekyllingepynt ;)

Eva sagde ...

Man får helt lyst til at passe på den...

mette b sagde ...

Årh, den er skøn :)

Bournonville sagde ...

hej Wenche. den er da sød. :)

Kh sara

line sagde ...

Den er sååå fin, får helt lyst til at pynte hele min vindueskarm med små hjemmehæklede kyllinger. Den er meget meget fint lavet, en rigtig lille hjerteknuser:-)

Losarinas mor sagde ...

Den er da så nuttet !

Bella sagde ...

Hvor er den bare sød!

Lene sagde ...

Hvor er den bare sød - og det er pingvin familien også - tror jeg må prøve at lave et par pingviner og kyllinger...
Knus Lene

Rakel sagde ...

Så lille og skøn... Så er det vist snart påske.. ;)