tirsdag den 16. marts 2010

Fannymia

En lille bitte butik i midten af københavn ved navn FANNYMIA er en ren skattekiste af håndlavede perler.

Det var i min søgen efter en garnbutik jeg pludselig øjnede denne butik der bare strålede indbyende af farver helt ud på gaden så jeg måtte da lige kigge indenfor ;-)

Og ja til sidst måtte jeg spørge Fanny der har butikken om lov til at tage lidt billeder for ellers var jeg blevet derinde mindst 2 timer ;-)))

Her får i lige et kig ind i Fannymia......



Super fine papirklip med ugler og elge/dådyr


Lækkert papir og retrotapeter hvis man selv vil hjem og snible sin uro.


Fuglekvidder og et vildt skønt retrotapet i baggrunden.....


Stof kan man også købe i metermål i få men meget udsøgte designs.


Kitsh Kærlighed



På de mange fine gamle hylder i butikken bugner det med de smukkeste håndlavede ting her bla. et smukt hæklet tæppe i børnestørelse med mormorfirkanter i de flotteste farver, det er et stort tæppe og det kostede blot 500kr det har jeg virkelig fortrudt jeg ikke tog med mig hjem for det er rimelig usandsynligt at jeg nogensinde får hæklet mig igennem et tæppe selv..

Alle de fine sager i butikken er lavet af forskellige kreative kvinder som du og jeg her i blogland den tanke gør virkelig butikken helt særlig for mig :-)



Fanny designer også selv tøj til butikken, og en del af Karens designs er at finde i de farverige kreationer :-)



Jakken her er jeg helt syg.





Endnu en strikket skønhed på den sejeste knage!


Det var så lige det smugkig, men helt klar en butik jeg ikke er færdig med at smugkigge i ;-)

Butikken kan du finde HER.

God Aften derude :-)

KH





6 kommentarer:

Krudtuglens mor sagde ...

Søde W, har tagget dig i en vis-dit-stof-leg måske du havde lyst/tid til at tage imod udfordringen på et passende tidspunkt :)
Stort klem herfra!

Krudtuglens mor sagde ...

PS, lækker butik, må derind :)

Tine sagde ...

Ja det er en virkelig skøn butik. Jeg var selv derinde i fredagd, og man får da bare lyst til at købe det hele. Hvis man er medlen af Børn i byen, er der desuden en rigtig god rabat.
kh Tine

Eva sagde ...

Sikke et skatkammer. Måske skulle man snart på tur til staden.

Turid sagde ...

Så mye pent og spennende.

Tusen takk for at du var innom bloggen min og er med på min lille giveaway.

Masse hilsen Turid

FannyMia sagde ...

Hej med dig. Bedre sent end aldrig;) jeg ser først nu dit indlæg om butikken. Hvor er det fint, tusind tak! Butikken er flyttet, vi er rykket ned i Kompagnistræde 12.

Mange Hilsner Fanny!