tirsdag den 23. marts 2010

Ellie

Her får i billeder af det seneste dukkebarn der er kommet til verden, startede på hende under dukkekurset men har først de sidste dage besluttet hvordan hun skal se ud, hvilken dukkepige hun er :-)


Ellie er 41 cm høj.



Hendes kjole er af det blødeste småblomstrede bomuld med sarte rosa, lyseblå og råhvide blomster.


Ellie har fået et lille inderskørt af tyl med bomber.


Ellies hår er lavet af råhvid naturfarvet pelsuld



Ellie har endnu ingen dukkemor, men de plejer at komme når tid er :-)


Indtil da bor hun hos mig.


God aften
KH


12 kommentarer:

Lone Rose sagde ...

Ihhhh hun er bedaarende!!! Haaber hun finder en rigtig god mor :)

Bella sagde ...

Hvor er hun bare kær. Du er SÅ dygtig!

Jytte sagde ...

Hun er vel nok dejlig .... jeg får helt lyst til at lege med dukker igen :)
KH Jytte

Diana sagde ...

Hvor er hun bare skøn - er sikker på at hun snart skal finde en god ny mor :0)

Sine sagde ...

Endnu én af dine fantastiske dukker. Du er simpelthen for vild.
Kh sine

mette b sagde ...

Hvor er hun dejlig :)

Karen sagde ...

Åh, hvor hun er sød.

Karen

Michella sagde ...

Hvor er hun bare yndig!
Du har virkelig et stort talent!!

En fugl i hånden... sagde ...

Skønne smukke Ellie og dygtige, dygtige Wenche!

Jeanette Hegaard Hansen sagde ...

Sød og mild og se på :) - hende er der helt sikkert nok nogen der skal falde for snart :)

Krudtuglens mor sagde ...

Her er linket:

http://www.spoolsewing.com/blog/wp-content/uploads/2008/06/birdpattern1-1.pdf

Ellie er noget af det skønneste!!! :)

Bournonville sagde ...

min mor har lige købt sådan en dukke lav selv sæt til mig som jeg selv skal lave. det glæder jeg mig til og hun er godt nok sød hende Ellie, er vild med hendes hår :)

Kh Sara