tirsdag den 2. marts 2010

Dukkekursus Forude

På lørdag går det løs, jeg glæder mig som et barn til juleaften, jeg og 4 dejlige damer skal tegne,klippe,sy,snakke og hygge og vi har et mål, 4 dukkebørn :-)

De sidste dage har jeg forberedt forskellige ting til kurset...


Jeg har syet en lille nålemappe til hver kursist med de vigtigste nåle der skal bruges som dukkemager.

I "kursuspakken" kommer også en skabelon til dukkekroppen.


Og endelig har jeg skrevet og tegnet en lille vejledning/instruktion i dukkesyning :-)


Nu skal der syes lidt dukketøj, for jeg har sommerfugle i maven, og jeg er glad hvis vi på12 timer kan nå at blive færdige med dukkerne fra top til tå.....
Glæder mig rigtig meget til at se jer Mette,Julia,Kirsten og Kristine og alle i andre får selvfølgelig billeder søndag aften.
KH


13 kommentarer:

Bella sagde ...

Hvor ser det bare spændende ud og er sikker på I nok skal få en rigtig hyggeligt og lærerig weekend.
Holder du mon et kursus på et andet tidspunkt?

mette b sagde ...

Neeej, hvor ser det bare fint og spændende ud! Jeg glæder mig SÅ meget til weekenden :)

Knus fra
Mette

En fugl i hånden... sagde ...

Ihh, hvor er jeg misundelig. Gid det var mig, der skulle nyde godt af din viden og dygtighed... Og have en af de der helt igennem herlige nålemapper by the way... Du er en detaljernes mester Wenche! :)

Dorte sagde ...

behøver jeg sige, at du er toptjekket. Gid det var mig, der skulle på dukkekursus.
:O) Dorte

Stine sagde ...

Du har simpelthen sans for detaljerne....dukkerne kan da kun blive skønne, når du er den, der skal lære fra dig!
Jeg glæder mig ogaså til at se de færdige dukker :-)

Helle Koed sagde ...

Jeg behøver vel heller ikke fortælle at jeg er dybt misundelig? ;) Håber du får en rigtig dejlig oplevelse, og at du får lige så meget igen som du også giver! ;)
Hvor er kursisterne heldige!!!

Kirsten sagde ...

Held og lykke, det bliver helt sikkert nogle dejlige timer... rigtig sød nålemappe du har syet ;-)

Jeanette Hegaard Hansen sagde ...

Endnu et dukkekursus. Hvor ville jeg gerne deltage. Holder du flere kurser en gang?
Jeg er sikker på, at med den forberedelse, får dine kursister snildt lavet en fin dukke :)

Losarinas mor sagde ...

Alt hvad der kommer fra dine hænder , er bare så lækkert !

Louise sagde ...

Åh, hvor fantastisk! Jeg gad såååå godt at skulle med.. Drømme drømme...
Kh Louise

Karin Grøn sagde ...

Ih hvor det lyder dejligt. Det lyder bare spændende og lækkert med de " kits" du har lavet.

Louise sagde ...

Jeg glæder mig, til det bliver min tur!
Knus Louise

pialouise sagde ...

Hvor er du altså bare sød Wenche. Du er altid så betænksom og opmærksom. Hvor gad jeg godt på et af dine dukkekurser :) Rigtig god weekend.