søndag den 14. marts 2010

Blafre Guf Hos Garn-Iture

En af mine favoritbutikker i København er en lille fin og udsøgt butik på Smallegade 26A, Frederiksbjerg der hedder Garn-iture.





Butikker forhandler både papir,madkasser,drikkedunke og andet fra BLAFRE hvis design jeg bare slet ikke kan stå for :-)





Fangsten fra denne tur blev en masse papir, elefanter i 3 farver, ugler, robotter og blomster.




Hvad jeg skal bruge papiret til?? Der skal helt sikkert snibles med min datter.


Her er virkelig dømt retro




I butikken fås også en række lækre bøger med opskrifter på ting til børn, strik og symønstre til børnetøj og et meget udsøgt udvalg af stoffer.



Bogen her med skøre dyr må jeg bare eje



Denne cardigan er jeg helt forelsket i ,mønstret er over mine evner men jeg kender en der måske kan hjælpe der ;-)



Udvalget af garn i butikken er overdådigt og en oplevelse i sig selv.



Og ja så er der knapper i både stof ,metal , træ og glas ....jeg har jo virkelig en svaghed for knapper.


Dorthe der har butikken har denne blog her følger jeg med i hvad der kommer af lækkerier i butikken og så er det jo dejligt jeg kan bestiile på en mail og at posten bringer det til min dør på få dage ;-) Og jeg kan virkelig anbefale denne lille perle til alle retro,stof,garn og knap elskere.

Rigtig god fornøjelse!

KH


8 kommentarer:

Annchen sagde ...

Ja det er bare en lille perle af en butik..:) Elsker den uhøjtidlige sammensætning af alt godt for den kreative..;)
Den cardigan er jeg også faldet pladask for - den er så fin..
Ser ud til, du har fået nogle skønne ting med hjem..
Kh Anne

Christina Skarø sagde ...

Det er sådan en skøn butik.. bare man boede lidt tættere på.. tænk jeg vidste ikke hun havde en blog.. tak for tippet.. kram fra C

Mette sagde ...

Håber at vi jo får lejlighed til en tur til Garn-Iture sammen, Wenche. Det vil jeg elsker.

Anonym sagde ...

Hej Wenche, tja det kunne jo måske være mig du kunne spørge om hjælp, det kan jo aldrig skade at spørge, ses en af dagene, kh Kirsten

tusindfyd sagde ...

Kære Anne så må vi to da kaste os ud i den sammen ;-)
Kære Christina hold endelig øje på bloggen det er oftest der jeg finder det jeg ikke kan leve uden kan jo ikke såddan lige smuttet forbi hele tiden ;-) Men må snart over igen for der kommer vel alt det nye til foråret nu!!!
Kære Mette
Det vil jeg også glæde mig ,er du svimmel næste gang jeg tager turen må jeg lige have lidt mere tid denne gang var det familie anliggende der fyldte mest ;-)
Kære Kirsten GERNE og TAK det vil jeg nok tage dig op på ;-)Glæder mig til at se dit færdige resultat, håber i har nydt SKagen og så ses vi da bare snart ;-)

KH

line sagde ...

Åh ja, jeg elsker også Garniture, det er den fineste butik hvor man kun kan blive inspireret.
Må snart forbi igen.
Hilsen Line

Mette sagde ...

Tak for tippet, det ser ud til at være en skøn butik :o) Nu håber jeg bare jeg snart skal en tur til København ;o)
KH Mette

PS: tror der mangler et 'e' i dit link, så bloggen åbner ikke automatisk når man trykker på 'Dorte'

tusindfyd sagde ...

Kære Mette

Tak ;-) HAr lige tjekket hvis du klikker på blog kommer du frem :-)

God dag
KH