fredag den 12. februar 2010

Weekend Med Farveglade Bloggere

I denne weekend vil jeg i selskab med to søde bloggere, bunker af farverigt stof, børn i flere aldere, kaffe,kage hygge snak og og skubbe vinterens kulde lidt væk.

I morgen kommer Krudtuglens mor vi skal bytte Retro stoffer ,ikke at min samling er særlig stor men jeg arbejder på det og har en sending på vej...;-)




Karen K kommer også og jeg glæder mig vildt meget til at høre om turen til Paris!




Der skal strikkes videre på denne babyjakke i vendestrik, ikke at der er en baby til den men bare fordi jeg trænger til at strikke så må jeg jo se om jeg kan finde en baby et sted bagefter...



Må også lige forbi min systue og finde tyl frem til nogle forårs projekter...nu har de ventet længe nok!!

Og så må jeg se at få lappet hullerne i disse her, for det ser ud til at skulle være fodkoldt en tid endnu...


Den store glasskål er fyldt med slik, frugt,tandbørster og tandpasta til alle de cowboyder,hekse,grønne ærter,spøgelser,mavedansere og andet godtfolk jeg regner med der vil komme og synge for os ;-)


God weekend!!


KH



2 kommentarer:

Krudtuglens mor sagde ...

Ihh hvor jeg glæder mig :) :)

Westmose sagde ...

Hvor lyder det bare som den perfekte weekend. Jeg har ikke glemt din mail, der kommer svar i løbet af weekenden :-) Håber din stofsamling bliver endnu større og I rigtig får en hyggelig kreadag med masser af fastelavnsbesøg :-) Kh. Mette