lørdag den 20. februar 2010

Styr på knapperne

Nu er det såddan at jeg har en knap eller to i min systue...faktisk så har jeg noget med knapper... og garn og stof og papir og.. nå ja men ting jeg kan lave noget af i hvert fald!

Hvert forår når loppemarkederne begynder har jeg øje på fine knapper og i vinter halvåret skal jeg da altid lige se efter knapper i den lokale genbrugsbutik for det er nemlig disse to steder man kan finde de fineste knapper i verden, dem med fine mønstre, i glas, af perlemor og porcelæn.

Den anden dag fandt jeg så den fineste kageform i genbrugsbutikken, 20 kr gav jeg for den men den skulle nu ikke bruges til at bage mønstrede kager med næh nej jeg har brugt min lørdag formiddag på, blandt andet er jo mor til to, at sortere mine knapper og pyntesløjfer så fremover skal jeg blot dykke ned i farverne når der skal knap på. Herligt.










God Lørdag
KH

7 kommentarer:

Fru Melgaard sagde ...

Sikke en herlig samling skønne knapper:).
Vh. Louise

Krudtuglens mor sagde ...

Hvor var det en æstetisk og overskuelig måde at opdele sine knapper på :)

Frk. Høiriis sagde ...

Ej det var da godt nok en genial idé til opbevaring af knapper... Har lige fået en hel pose knapper, så det vil jeg også gøre :)

cslyngaa sagde ...

Sikke da en genial idé!

Tine sagde ...

fantastisk ide

Rikke R sagde ...

Ej hvor er det en skøn ide, men med mit klodsethed vil jeg nok bare få væltet det hele:-)

Differentia sagde ...

Skøn idé. Tak fordi du delte den med os :-)