søndag den 14. februar 2010

Retro-Forårsbrise-Give Away

Kære allesammen i anledning af vinterferien vil jeg de næste 10 dage sende en lun forårsbrise ud til jer, glemme alt om minusgrader, pakis og forfrosne fingre med denne lille Give Away.



Disse stoffer 2 retro og to nye på 2x1 meter er blevet forvandlet til 4 halstørklæder, et musthave her til foråret ;-)



Vasket , snoet og lagt til tørre.

Hele 3 af jer har mulighed for at få forårsfornemmelser om halsen.



Et halstørklæde i rosa/pink og sartblå farver af 70er sengetøj.



Et halstørklæde i gul/orange/koral farver af 70er sengetøj



Og til sidst et Mor/datter sæt, det lyserøde er i børnestørelse ;-) Nye stoffer.
Såddan kan du være med, reglerne er som de plejer
1 lod for en kommentar på indlægget
2 lodder for en kommentar og være fast læser
3 lodder for kommentar, være fast læser og linke til min Give Away
For at alle kan nå at være med, komme hjem fra vinterferie ,udtrækker jeg først de 3 heldige vindere onsdag den 24.2 kl 17.
Så kom endelig til tasterne, ALLE er velkommen.
Nyd Brisen
KH



153 kommentarer:

Julie sagde ...

Uh hvor fint og forårsagtig:-)
Jeg vil gerne deltage med 2 lodder

Malene sagde ...

Hej Wenche.

Jeg vil rigtig gerne være den første i køen til at være med i din flotte give away. 3 lodder til mig!

Kh. Malene.

Nana und Co. sagde ...

Jeg nyder brisen :)
2 lodder fra mig :)

j sagde ...

Man trænger til forår om halsen meget snart - jeg ligger 2 lodder i puljen :)

Tine sagde ...

Nææ hvor fint. Jeg glæder mig så meget til foråret, og med sådan et tørklæde kan det kun gå for langsomt.
3 lodder til mig.
kh Tine

Randi sagde ...

Jeg vil meget gerne deltage med 3 lodder, og håber brisen kan nå til fyn i den kulde :o)

Therese sagde ...

De er superfine. Jeg smider 2 lodder i puljen.

Ditte sagde ...

Har dog ikke vinterferie, men ser også frem til foråret! Vil gerne deltage med 2 lodder.

SeSsÅ sagde ...

Super fin blogg. Jeg vil gjerne være med:), 2 lodd på meg:).

Lone Rose sagde ...

hvor er de fine :) Jeg er med, med 2 lodder :)

Karlchen-Puppen sagde ...

Ooooh! Ich verstehe doch gar nix.
Wann kriegt man diese schönen Sachen?
:-)
LG.
Astrid

En fugl i hånden... sagde ...

Herlig, herlig give away Wenche. Hvor er alle tørklæderne smukke! Jeg supper to lodder :)

Hilsen Helle

Karen sagde ...

Jeg er med 1-2-3 lodder til mig.
Super idé. Fed måde at bruge "mine" to små nye blomstermønstre på.

Æblekinder sagde ...

Hej
Flotte tørklæder i meget smukke farver!
Vil da gerne have 2 lodder i puljen!
God vinterferie til dig!
Kærligst Heidi

borghild sagde ...

Jaaa, vil gjerne vinne!:)
Nydelige tørklær og supre farger, kunne godt tenke meg å gå foråret i møte med et sånt!
Deltar med to lodd.
Hilsen fra Borghild:)

Shina sagde ...

Hvor er det nogle fine tørklæder...er især vild med de to retro. Snupper fluks 3 lodder :o)

Louise sagde ...

Hej Wenche. 1000 x tak for brisen - den er hermed vældig godt modtaget! :0)

Jeg vil meget gerne være med med 2 lodder. Syntes din ide med at lave krøllede tørklæder var en super ide! Det tror jeg jeg vil prøve med noget af det sengetøj jeg har liggende (gemmer lidt som jeg måske kan bytte med dig)

Fortsat god søndag aften

/Louise

Michella sagde ...

Rigtig fin give away og meget smukke tørklæder! 3 lodder til mig :)

Kamilla sagde ...

Jeg vil rigtig gerne vinde, så jeg smider da lige 2 lodder i. Og så krydser jeg alt, hvad krydses kan.

Søhesten sagde ...

I need!!!!!!
Nøj hvor er de lækre.
3 lodder til mig!

Lise C sagde ...

Hvor er de smukke!!
Jeg vil rigtig gerne deltage med 3 lodder.

Westmose sagde ...

Hej Wenche - Hvor er de skønne deltager gerne med 3 lodder :-) Har lige sendt dig en mail også :-) Kh. Mette

tubakk sagde ...

Hei, tar gjerne ett lodd på disse flotte tingene. Liker svært godt disse fargerike stoffene. Ha en flott uke.

Louise sagde ...

Ihh, hvor er de fine! Og forårsagtige - skønt!
jeg vil rigtig gerne være med. 3 lodder tak.
Mange hilsner fra Louise

mette b sagde ...

Hej Wenche,
De er rigtig fine og lyser langt væk af forår :)
3 lodder til mig :)

Bournonville sagde ...

øj hvor er de bare helt fantastisk flotte, er helt syg med det orange, og sikke en glæde de spreder. jeg vil straks smide 3 lodder i posen og krydse fingre for at foråret kommer tidligt :)
-Sara

Frk. Evigglad sagde ...

Uhhh hvor er de bare skønne... jeg skal i hvert fald også have 3 lodder :)

Kom bare så forår!!

Lykke sagde ...

Dejligt med en forårsbrise - jeg kaster mig ind i den med 3 lodder :-)

clausagermarie sagde ...

Uhh I'm in med to lodder... :-) Sådan et tørklæde ville klæde min hals...

Lisa Sandra Hansen sagde ...

I'm all in, med 3 lodder. Super flotte tørklæder!

PynteMynthe og Mor sagde ...

Hvor er de flotte - rigtig skønt med forårsfarver i dette efterhånden lidt kedelige vejr!
Jeg er med på 3 lodder:)

cslyngaa sagde ...

Hvor er de dog smukke!

Jeg hopper gerne med på to lodder! ;)

Silje og Vibecke: sagde ...

Vi deltar med 2 lodd. Herlig blogg, nydelige dukker, og superfine basarting til jul.

Hilsen Silje og Vibecke (Petunika)

Britta sagde ...

Hvor er de flotte! Jeg smider 3 lodder i puljen.

Losarinas mor sagde ...

De MÅ da sparke døren op til foråret :-)
Jeg deltager , fuld af håb, med 2 lodder !

Karina sagde ...

Skønne tørklæder og dejlig brise! ;-)
Jeg vil gerne deltage med 3 lodder.
KH

Lene´S sagde ...

...skønt at se lidt forårs-farver og godt humør! Hopper med på vognen og er klar med 3 lodder....Juhuuu.. Lene

lene.holtbjerg13@gmail.com

Julie sagde ...

Se hvor herlige tørklæder ;o) jeg sender 3 lodder afsted.
Julie

DiSign-Keramik sagde ...

Vældig fine tørklæder, så jeg skynder mig at smide 3 lodder i puljen.

Drømmehjerte sagde ...

For noen nydelige tørklæder!! Jeg melder meg på med 3 lodd! :-)

Ingeborg sagde ...

Jeg er helt klart med på 3 lodder! Forår NU, Tak :)

Fruens univers sagde ...

Nej hvor er de flotte, jeg gad godt være den heldige vinder af ét af tørklæderne, så jeg er med på to lodder. vh Dorthe :-)

prettoflamingos sagde ...

Hej! Jag är jättegärna med! 2 lotter till mig! /petra.h

Helle Koed sagde ...

Åh ja... lad mig være med! :)
Min hals kunne i hvert fald godt bruge et halstørklæde, så 3 lodder til mig! ;)
helle.koed.paulsen@hotmail.com

Mette sagde ...

Sikke dejlige tørklæder du har lavet, Wenche. Jeg er selvfølgelig med! Som du ved, følger jeg ikke din blog som "fast læser", men via bloglines som er min foretrukne. Der kommer et link på bloggen snarest. kærligst Mette

Den flyvende kuffert sagde ...

Dejlige tørklæder og fine farver. Er vild med mor/datter sættet. Deltager med 3 lodder.

unikarina sagde ...

Jeg elsker tørklæde og sjaler - og vil gerne ha
ve en mere i samlingen.
Jeg smidder 2 lodder i puljen - 1 for kommentar og 1 for link.

pialouise sagde ...

Hej Wenche
Jeg længes også efter forår, min datter ligeså. Jeg er med med 2 lodder :)

Barbara sagde ...

Jeg vil RIGTIG gerne være med. Deltager med 3 lodder!!
//Barbara

Emma Julie sagde ...

Jeg ELSKER det oransje 70talls tørklet. Nydelig! Så jeg vil selvfølgelig være med på give away, og deltar med 3 lodd:)

Kristin sagde ...

Hej!
Hvor er de fine! er straks med på 3 lodder. Tak for mail - der komme svar til dig i løbet af ugen.
Kh

Clemme/Trine sagde ...

Nej hvor er de lækre, jeg er med på 2 lodder :)

Frk. Høiriis sagde ...

Her er jeg da i hvert fald med... sikke nogle fine tørklæder :) 3 lodder til mig tak :)

SiriR sagde ...

Hvor er de bare fine, jeg er med:)

Kirsebær sagde ...

Jeg blir veldig gjerne med i trekningen, og tar 3 lodd da jeg også er følger og har linket. :o)

Ønsker deg en riktig fin uke!

jóna björg sagde ...

Hvor er de bare flotte, jeg teltager med 2 lodder

Fru Melgaard sagde ...

Hvor er det nogle flotte tørklæder. Jeg deltager gerne med 3 lodder.
Vh. Louise

anne.dorte sagde ...

NØØØJ hvor er de super skønne!!!! Jeg er på med to lodder. Uh hvor jeg håber at jeg bliver den heldige og evt at en af mine piger også gør :-) Anne Dorte

Christina Skarø sagde ...

Selvfølgelig er jeg med.. for søren jeg er vild med de retro tørklæder.. 2 lodder til mig tak.. og håber så inderligt at jeg er med denne gang :-) Kram fra C

Mette [Spitzenklasse] sagde ...

Sikke en god idé !

3 lodder herfra.

Sarah sagde ...

Jeg vil SÅ gerne være med i dit fine give away!! Jeg ville elske alle tørklæderne, men mor/datter tørklæderne ville være perfekte til min datter på 3 og jeg :)

Jeg smider 2 lodder i bunken, da jeg allerede er fastlæser :)

Differentia sagde ...

Jeg er allerede forelsket :-) Jeg er fluks med på 3 lodder!!

Nyd ferien :-)
Kh. Mette

rikkeraebild sagde ...

Jeg smider bare et enkelt lod i bunken:-)

Christina sagde ...

God ide - dem vil jeg gerne eje (eller.. Jeg kan godt nøjes med et af dem).. tre lodder i kassen
Hilsen Christina

Groovymama sagde ...

Øj, øj, øj - nogle lækre tørklæder. 3 lodder til mig, tak

kh

fru jaconsen sagde ...

Super god ide ,jeg er med på 2 lodder lille klem fra Tine

Vibeke sagde ...

vil GJERNE være med,
1 lodd til meg :)

vibeke

Bella sagde ...

Sikke flotte farver de tørklæder har!
Jeg er med på 3 lodder :)

Anonym sagde ...

Jeg vil rigtig gerne deltage med et lod
Ida fra Randers. De er bare så fine og jeg vil elske at bære et af disse og det ville min datter også.....;-)

jezahel sagde ...

Hello,
I'm french and I come to visit your lovely blog almost everyday. I don't understand what you wrote but I love to see your dolls.

MALENE sagde ...

Jeg som dagligt bærer tørklæde (lige pånær når temperaturmåleren udenfor viser 20 grader eller derover) vil elske at vinde et af disse tørklæder. Det vil blive flittigt brugt og det vil virkelig pynte om min blege hals:) Krydser fingre for at jeg vinder. 3 lodder fra mig.
Kh. Malene

Mia sagde ...

Jeg vil også forsøge mig..smider 2 lodder i puljen..måske 3, hvis jeg finder ud af det med at linke.
Smukke tørklæder kan man aldrig få for mange af.
KH Mia

Trine sagde ...

Fantastisk
Snupper fluks 3 lodder :)

Kolorista sagde ...

De er MEGET smukke alle sammen - 3 lodder herover, tak! Kh Lisbeth

tove sagde ...

Åh, jeg vil da gerne være med i lodtrækningen på denne SKØNNE blog...2 lodder --tak.

Kh.tove

LisaMatilda sagde ...

Vill också gärna vara med. Länkar till dig!

Julia Runge sagde ...

Lækker Give-Away :D
Vil super gerne deltage med hele 3 lodder!

Iben sagde ...

Smækkerlækker give-away.
3 lodder herfra

EngLeMor sagde ...

Oi oi oi for noen lekre halstørkler!!! Legger i 3 lodd jeg!!!

Klem fra Hilde

Katrine sagde ...

Jeg er da med på 2 lodder - sikke nogle skønne halstørklæder!! Krydser fingre..
God dag,
mange hilsner
Katrine

Helle Nielsen sagde ...

Man kan næsten fornemme foråret - suk..
Jeg vil meget gerne være med på 2 lodder

Hilsen Helle

Annchen sagde ...

Hej Wenche..
Jeg vil da skynde mig at smide 3 lodder i din skønne give away... Lækre gevinster!!
Kh Anne

En fugl i hånden... sagde ...

Hej Wenche

Jeg er med på det 3 lod også. Indlæg kommer i morgen :)

KH Helle

Susanne sagde ...

Hvor er de fine især dine mor og barn sæt - jeg vil gerne deltage med 2 lodder - der er altid så inspirende at se hvad du nu finder på....
Venlig hilsen Susanne

Pernille sagde ...

Åhr her vil jeg super gerne være med:) Deltager med 2 lodder

Ina sagde ...

Fine sager! Jeg vil gerne deltage med to lodder.

Tulles klædeskab sagde ...

Nej nogle fine tørklæder du har lavet! Sikke en smart ide at lave dem sådan. Jeg er bare nødt til at vinde det! Og mig som aldrig går nogen steder uden et tørklæde :)

Fin blog du har dig. Jeg deltager med to lodder:)

Knus og kram fra Tulle

Majline sagde ...

fine tørklæder! Jeg nupper 3 lodder :)

June sagde ...

Uh, sådan et kunne jeg da lige se i min garderobe :-)

3 lodder herfra.

Mvh. June

Kirsten sagde ...

Sikke dog en herlig måde, at bruge gamle stoffer på... det tror jeg ikke jeg har set før, at stoffet er blevet lavet til tørklæder... ville med glæde, gå med et af tørklæderne ;-))

Lægger 3 lodder i bunken...

HandmadeByMalle sagde ...

de er bare så fine dine forårstørklæder...jeg vil gerne deltage med to lodder.....og så har jeg jo fødselsdag på udtræknings dagen så mon ikke det giver mig lidt ekstra held!

Malle

Janne sagde ...

Super fine tørklæder - jeg vil gerne deltage med 1 lod.
Tak for en kæmpe inspirende blog!

Camilla sagde ...

Melder mig straks med tre lodder...i konkurrencen om de er superfine forårs-fristende tørklæder.

Anonym sagde ...

Så kan foråret bare komme!!! Jeg håber på en heldig lod:-) Kh, Helena

Frk Munk sagde ...

uhhh jeg kan da nå at være med med 3 lodder jubiii

Kengis sagde ...

Og jeg deltager med 2 lodder :o)

Bettina sagde ...

Hejsa nogle fede forårs tørklæder, man bliver helt i godt humør.....

er med med to lodder

Knuz Bettina

Gul Hverdag sagde ...

ahhh.. det var nydelige stoffer. Jeg vil gjerne vinne:-) 1 lodd til meg:-)

Hilsen fra vest Norge!

Astrid Hemsydd sagde ...

Jeg vil veldig gjerne vinne de herlige skjerfene! Jeg legger meg til som fast leser og linker på min blogg!
Tre lodd!

Mette C. sagde ...

Kære Tusindfryd.

Ethvert tegn på forår vil være umådeligt velkommen.

3 lodder til mig.

:-) Mette C.

M.B. sagde ...

3 lodder til mig, hvis nogen kan hjælpe mig med hvordan man linker en give away???

Mette :-) sagde ...

De er så fine.
Jeg vil gerne deltage med to lodder

:-) Mette

Mirjam Theresa sagde ...

Hvor er de bare lækre - er især helt vild med det orange! Jeg er med på tre lodder.

M.B.: Man skal bare gå ind under "Tilpas" og sætte et billede ind. Under billedet kan man lave et link :)

Mama-T sagde ...

Nøjs hvor er det nogle fine tørklæder :)
Jeg er på med 2 lodder!
Ciao, T

Linda sagde ...

Fin blog du har!
Jeg vil gerne være med i legen med 2 lodder ;-)

Sophie sagde ...

Skøn blog og skønne gaver! Jeg vil meget gerne være med og deltager med 2 lodder. Kh Sophie

Fru Mulle sagde ...

Jeg vil også gerne være med.
2 lodder til mig
Rikke

Anne sagde ...

Sikke nogle fine tørklæder:) Jeg vil gerne smide tre lodder i puljen!
Hilsen Anne

Mormorstrik sagde ...

Dejlige tørklæder.
Jeg er med på 3 lodder

Tanja sagde ...

Jeg er også med på 3 lodder :)

Mette sagde ...

Jeg er da helt sikker med på to lodder. Meget skønne tørklæder!
Kh. Mette

Meilhede sagde ...

Sikke skønne tørklæder.. De giver helt forårsfornemmelse...
3 lodder herfra...

Susanne og Lars Ole sagde ...

De er så smukke og tiltrængte forårsagtige. Er med på 2 lodder og krydser fingre :-)

Lonnie sagde ...

Sikke nogle lækre tørklæder :)
Deltager med 2 lodder :)

Rikke R sagde ...

Jeg smider lige 2 lodder i oven i det ene, jeg har smidt i, nu min blog er kommet op at køre:-)

Raenne sagde ...

Et enkelt lod til mig :)

Oktavas ene sønnedatter sagde ...

Hei!

Jeg vil gjerne vinne, og tar gjerne to lodd. Disse skjerfene er helt fantastisk flotte!

Hilsen Tone

Oktavas ene sønnedatter sagde ...

Hei,

Jeg tar gjerne to lodd:)

Hilsen Tone

Stine sagde ...

2 lodder til mig...de er bare rigtig fine! :-)

Hilsen Stine

Anonym sagde ...

to lodder til mig. de fine halstørklæder må sende til venner i Estland. Kærlig Hilsen Nanny

Karin / Livsluft sagde ...

Åhhh, det känns som att komma in i ett vårlandskap hos dig här med alla ljuvliga pastelliga färger. Jag njuter!!Så fin blogg du har!:-)
Jag är gärna med i din GiveAway och länkar till dig i min blogg.
Jag har själv en GiveAway hos mig, kan jag tipsa om...
Ha en underbar och skön helg!/Karin

Katrine sagde ...

Hei! Disse var superflotte!
Jeg vil gjerne være med i giveawayen, 3 lodd til meg :)

Kom så igang sagde ...

Rigtig skønne tørklæder, som jeg gerne vil vinde jeg tager 3 lodder

Nita sagde ...

Så fine halstørkler :o)
Jeg vil gjerne være med i giveawaywn og tar 2 lodd :o)

God helg!!

Birgitte sagde ...

Multi fin give away. Jeg er gerne med med 2 lodder ;0)

Frøken Nobel sagde ...

Nøj de er fine:-) Jeg er med på 3 lodder:-)

Tina sagde ...

Sikke nogen smukke tørklæder :) :) Jeg er doven og har tømmermænd, så jeg nøjes lige med et lod denne gang ;)

Jeannet, Silas og Sol, sagde ...

De er da bare vildt lækre de tørklæder. Jeg leger med. 3 lodder tak

Sabrina sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Sabrina sagde ...

De er godt nok fine! Jeg vil gerne deltage med 3 lodder! ;)

Marie-Louise sagde ...

Det ser ud til at virke...i hvertfald i København. Her er tøvejr (og pladdervådt):-) Jeg vil gerne være med, med 2 lodder:-)

reSIRIkulert sagde ...

Får jeg være med? :o) Jeg skulle gjerne vunnet med 1 lodd..
Kh Siri

Charlotte sagde ...

Jeg vil gerne have tre lodder i puljen

Kh. Charlotte

Anonym sagde ...

Arj jeg vil spilme gerne være med,med et enkelt lod:-) Kh Sine

bruuntorjusen sagde ...

Sikke en dejlig blog-jeg er ny her
2 lodder fra mig
Vh
Marie Louise

Hanne sagde ...

Hvor fine. To lodder fra mig :-)
Kh Hanne

janniednielsen4 sagde ...

Hvor er de fantastiske...Vil hurtigst muligt blive fast læser, er ny i dette "game" Kh Jannie

SOLSAUM sagde ...

Nydelege halstørkle, spesielt det gul-oransje!!!

Eg prøver lykka med 2 lodd:0

Lonni sagde ...

Wauw...
Jeg smider 2 lodder i hatten.
Kh. Lonni

A + K = ♥ sagde ...

jeg hopper med med et lod (:

- Kit

Jytte sagde ...

Jeg kommer lige her i sidste øjeblik med tre lodder
KH Jytte :)

Louise sagde ...

Glædelig vinterferie.
Jeg vil gerne være med med 2 lodder.
Vh Louise

Mette sagde ...

Sikke nogle fine tørklæder, jeg vil gerne være med med 2 lodder :o)
God tirsdag til dig!
KH Mette

PUK sagde ...

Nej, hvor er de fine og forårsfremkaldende:) Jeg er med på 2 lodder.
KH Puk

Dorte sagde ...

De er skønne og oser langt væk af forår. Selvfølgelig vil jeg gerne være med, lægger 3 lodder i puljen. Tænk hvis jeg vandt mor og datter kombinationen, så ville Carla jo mathe Wilma.
Fortsat god aften
:O) Dorte

ffluwer sagde ...

Så faldt jeg også over din side. (Har lige fået min blog op at køre, og sikke da en verden der gemmer sig herinde.)
Sikke nogle lækre tørklæder du har lavet - er især helt vild med det orange.
Jeg deltager med tre lodder og linker straks til din side.
/ffluwer

Hanne sagde ...

Jeg deltar gjerne med 3 lodder i kampen om å vinne en av disse go'bitene!

Anonym sagde ...

lækre sager, 1 lod til mig
Betina

Katarina sagde ...

Åh vad vackra. Jag gillar den storblommiga rosa/lila. Jag har länkat från min blogg:

kamadesign

Clara sagde ...

Superlækre tørklæder, jeg kan mærke at foråret er på vej! 2 lodder herfra. God dag, kram fra Clara

Maria sagde ...

Hvor ser de dejlige ud, er med på 2 lodder :)

Rikke sagde ...

Super skønne tørklæder, er med på 2 lodder :-)

Gulde sagde ...

Hehe, for sent for deltagelse, men ville bare lige sige at jeg synes de er blevet mega fede de tørklæder ;)