torsdag den 18. februar 2010

Pink - Forårsbrise

Her kommer en lun brise i pinke toner, en forårsfornemmelse fra mig til jer og et tidligt ønske om en dejlig weekend...



Hvorfor købe hvid tape når det kan fås i så skønne farver? Tapen er ra Søstrene hele 8 farver for 6,60kr..de pinke akrylæasker er til min pink elskende veninde ;-)



Disse små polkadot poser er fra Japan, jeg har dem i 8 farver og elske at putte små kreating i dem til små gaver.


Skitse i pink tuch "eftertænksom ugle i den store skov" starten på et kreativt projekt jeg pusler med...



Sushiroll og Silketråd.



En gave til mig fra Paris ;-)



Teatime. Elsker bare den lyserøde fra Pukka.



Kys Frøen.


Endnu en skitse....for meget Kaj over den Frø???
Skønt med jeres store deltagelse i Give Awayen, det glæder mig bare så meget ,dejligt at høre fra jer og skønt nu under faste læsere at kunne sætte ansigt/blog på endnu flere. TAK
Pas godt på hinanden.
KH






5 kommentarer:

Linda sagde ...

Ihh altså - du lægger så lækre fotos op :)
Hvad hedder den lyserød Pukka the?

Kommer man til at høre mere om dit kreative projekt med tegningerne?? Og han er sød frøen, selvom han ligner Kaj ;-)

Moster Mette sagde ...

Hej. Jeg har ledt efter en lille æske til mine nye hjemmelavet flagranker. De pink æsker vil bare være perfekte. Så i morgen vil jeg skynde mig i søsterne, og se om jeg også er heldig de har dem her i byen. Tak for de fine billeder, man kommer helt i forårsstemning.

tusindfyd sagde ...

Kære moster Mette

De pinke æsker er ikke fra Grenes kun tapen ;-)
Tror du kan finde forhandleren af æskerne hos Karen Klarbæk du kan finde hende i ve sidebjælke kan se hun også har dem på i dag ;-)


Kære Linda

Ja jeg ragner med i ser mere til de skitser men brygger stadig på det.
KH

Losarinas mor sagde ...

Tak for to dejlige milde forårsvinde !
De var dejlige :-)

Charlotte sagde ...

Hold da op, hvor har du bare en dejlig inspirerende og kom-i-god-stemning blog og hvor er det dog bare nogle skønne skitser. Glæder mig til at følge dig og dine kreative projekter.
God weekend

Kh. Charlotte