fredag den 26. februar 2010

Lopper I Top 5

På opfordring fra Helle vil jeg lige vise jer 5 af mine bedste loppefund. Det var nu ret svært da hele mit hjem for 90% vedkommende er fyldt med loppefund...så sent som i går eftermiddags var jeg at finde på et loppemarked :-)

Men ok her kommer altså 5


Dette vattæppe er simpelthen mit forårstæppe nummer et, lige hvad jeg har brug for når de første solstråler skal fanges og det endnu er for koldt til bikini.





Hyancintglas..jeg elsker bare farvet glas og holder altid godt øje efter netop dette, mangler dog stadig et rødt men nu starter den store loppemarkeds periode jo heldigvis lige om lidt!



Piskeriset med håndsving er nok ungernes foretrukne loppefund, med den er det en fest at piske flødeskum.


Mit lyseblå emalje fad der huser mit kreative gedemarked...

Og så lige kanden her, der holder min drøm om et Peddersen og Findus hus i live :-)
Jeg vil rigtig gerne se hvad Krudtuglens mor og Karen har som deres top 5 lopper!
Jeg er ved at forberede materialer til mit dukkekursus næste weekend jeg glæder mig utrolig meget til at se jer og sysle med jer og en mail vil dumpe ind i jeres indbakke i løbet af weekenden i næste uge bringer jeg lige lidt billeder af hvad jeg har forberedt.
God weekend.
KH



7 kommentarer:

En fugl i hånden... sagde ...

Kære Wenche,

Tak fordi du tog imod udfordringen, og for kikket på dine smukke lopper. Hold da op, de kunne jo have boet hjemme hos mig hver og en af dem. Fuldstændig min smag - præcis! Det er altså lidt sjovt ;)

KH Helle

Dorte sagde ...

Hvilker vidunderlige lopper. Piskeriset minder mig om mine spejderdage, hvor vi brugte et magen til. måske jeg skulle gå på jagt efter et, da jeg ikke ejer en el-pisker! kanden er lutter barndomsminder. Fra tid til anden er man bare heldig at finde guld. sidder nu selv og tænker på hvilke lopper der er mine farvoritter.

Fortsat dejlig dag
Dorte :O)

Krudtuglens mor sagde ...

Uhh hvor spændende, det vil jeg glæde mig til og straks få taget billeder i vores mini-bo ;)
Elsker uglens placering i krea fadet!!

Losarinas mor sagde ...

Jeg tror du bor meget dejligt :-)

Ulla V. sagde ...

Du har bare sans for ting med skønhed og et lille tvist. De her 5 ting er så vidunderlige.

Hav en rigtig dejlig weekend med din familie, Wenche. :))

Knus
Ulla

mette b sagde ...

Sikke smukke lopper. Jeg glæder mig til at modtage mail og se, hvad du finder på :)

Kaspara sagde ...

Heisan!
Tusen takk for koselig hilsen på bloggen min!
Wow!!!! Det vatteppet var helt, helt uimotståelig. Skjønner godt at det er en favoritt. Dere er så heldige dere dansker som lever i et land som legger vekt på gjenbruk. Dere er veldig mye flinkere enn oss nordmenn på det feltet. I Danmark er det jo nesten en baker og en gjenbruksbutikk på hvert lite tettsted. Fantastisk! Defor er det en drøm å ferie i Danmark. Jeg bor i en by med over 40 000 innbyggere og jeg har EN gjenbruksbutikk å gå i.
Så koselig at du har lagt deg til som ffølger forøvrig! Jeg kommer tilbake. Ha en finfin helg! Stor hilsen fra Kaspara