onsdag den 3. februar 2010

Hella

Hella pigen, en nuggafarvet skønhed med mellemblå øjne og det blødeste krøllede mohair/merino hår.







Hele 47 cm er hun lang.






Hella har fået en buksedragt i bomuld.






Blusen har jeg syet i undertøjsuld 100%, i lidt råt look med vrangen ud.





Hellas hår kan sættes på mange forkellige måder og redes blidt med fingrene.




I disse dage er en varm poncho i ren uld jo bare et MUST.




Jeg nyder virkelig at strikke og hækle dukketøj for tiden ;-)



Bare fordi jeg kan og simpelthen ikke kunne lade være har jeg hæklet et par ørevarmere der matcher ponchoen ;-))) Så kom bare an snestorm.

Ingen fare for kolde ører her!


Går lidt og tænker ,skruer langsomt ned for dukkestørelsen håber at ende ved miniature....samtidig bliver der strikket lidt til kommende babyer, tegnet lidt, malet lidt, udviklet, planlagt, eksperimenteret,hygget,drukket kaffe...for mange jern i ilden??


Ønsker jer en fantastisk dag.


KH






7 kommentarer:

Lone Rose sagde ...

Hun er bare vidunderlig*

mette b sagde ...

Hvor er hun fin. Nok lidt den hudtone, jeg godt kunne tænke mig, når jeg skal sy min :)

Karlchen-Puppen sagde ...

Die Haare sind toll!
Du bist soo fleissig! Hast du die Puppen alle im Januar gemacht?
Liebe Grüße.
Astrid

unikarina sagde ...

Hun er bare skøn... fik et ekstra smil på læben, da jeg så ørevarmerne!!!!

Cilipus sagde ...

Hei !!
Hvor flotte dukker du lager.
Legger deg til i min bloggliste.
Ha en fin dag.
Cecilie

Helle sagde ...

Hun er da så super sød ---Ja det er de alle ;-) Hold da op hvor har jeg siddet længe og kigget på de dukker --Små personligheder ;-) Tror jeg må på kursus

lucseb sagde ...

hvor er de bare vildt søde.