søndag den 7. februar 2010

Gaver Der Glæder

Verdens bedste gaver er for mig oftest de gaver en anden person har lavet selv for at glæde lige netop mig. Gaver der er lagt sjæl, tanker og hjerte i.

Sidste søndag kom Mette forbi, jeg skulle jo have været med hende og Karen på en skøn weekend i sommerhus i Skagen, men blev ramt af en seriøs børnevirus lige inden og måtte derfor blive hjemme. Heldigvis var jeg så hårdt ramt at jeg ikke tænkte for meget på hvad jeg gik glip af ;-)




Mette havde lavet denne skønne notesbog til mig helt perfekt til en der til stadighed nedfælder ideer og tegner skitser, notesbøger er en fast bestandel af min dametaske for ideer kommer jo lige pludseligt og alle steder .



Ganske aktuelt fik jeg også denne fine lommetørklædeskjuler/holder der straks blev taget i brug..... og tømt.

I dag har jeg været på søndagsshopping i Søstrene Grene, fik disse lommetørklader til 3.44 til at fylde op med :-)
Mette havde også en pænt stor pose super lækre chokolader med til mig, men dem nåede jeg selvfølgelig aldrig at tage et billede af... ;-)))
Hvad laver du mon på din søndag? Gaver til en god veninde? Bager fastelavnsboller? Spiser fyldte chokolader?
Jeg vil strikke videre på en lille ny sag som jeg håber i får billede af i næste uge.
Ønsker jer en dejlig dag.
KH fra en sød tand


5 kommentarer:

Losarinas mor sagde ...

Åh, hvor dejlige gaver :-)
Lige nu sidder jeg og hører P1, drikker the, læser hos dig :-) og strikker mig en hue :-)

Marie-Louise sagde ...

Det er da virkelig nogle skønne gaver :-)

Mette sagde ...

Her nydes søndagen i fulde drag. Her bages, hygges, rodes i stof og meget, meget mere, mens vi som altid, får søndagen til at strække i langdrag. Der er friskbagt brød til aftensmad, det gider vi nemlig godt. kærligst Mette

Christina Skarø sagde ...

Det var nogle søde sager.. jeg er vild med den lommetørklæde skjuler.. Det lyder som om, at du ville have været gået glip af kanon hyggelig weekend.. håber du er blevet frisk igen. Kram fra C

Linnea skriver: sagde ...

Det er nogle meget fine gaver du har fået.
Søndagssysler? Jeg lavede postkort til en Postkort Swap-ting og læste krimi.