tirsdag den 16. februar 2010

Forårsbrise I Blå Og Tyrkis

I dag nyder jeg en lun og tyrkis/blå foråsbrise og deler den så gerne med jer ;-)


I lørdags havde jeg besøg af krudtuglensmor og Karen Klarbæk det blev noget af et stof gilde Christina med alle hendes retroskatte som der blev byttet lidt med og Karen med nye skatte af eget design ;-) Sikke en fest.

Christina havde denne super fine ugle med til mig den har fået plads i mit syslefad til inspiration og glæde, og ja jeg har da et lille modspil til uglen i tankerne...

Med forårsfornemmelser i maven begynder det jo at krible i f

ingrene der skal pyntes lidt i hjemmet her jeg drømmer om nye reoler til min systue med tapet pynt men skal vist have fat i lidt større stykker til det projekt så jeg glæder mig til loppemarkederne starter i maj :-)

Jeg har haft besøg af hende her .......
og fået kickstartet en lille tapetsamling ;-)



En kop tyrkis te skal det også blive til i løbet af dagen.


Denne First Aid kasse er fast inventar i mit køkken og får lov at stå fremme, er vild med DYNASTY.


Til sidst et lille maleri af Poul Pava som jeg for mange år siden købte af ham selv i hans galleri i Århus, jeg var studerende og havde været forbi vinduet 1000 gange pludselig en dag var han der og ja jeg endte med at tage det med mig hjem.

Ønsker jer en dejlig dag og håber at i har nydt den sarte og lune brise.

KH

2 kommentarer:

Miv sagde ...

Skønne farver, og jeg er ret forelsket i din lille Ugle.

Hav en dejlig dag.

Differentia sagde ...

Dejlig forårsbrise, det er lige mine farver :-)
Sikke noget fint tapet, kan lige forestille mig en reol med det.
Rigtig god dag!
Kh. Mette