onsdag den 24. februar 2010

3 Dejlige Vindere

Så kom den store dag, hvor har jeg glædet mig til at finde de 3 jeg må sende en forårsbrise hjem til ;-)

Fantastisk som i har deltaget og så dejligt at få ansigt på så mange nye, som faste læsere har jeg jo mulighed for at kigge forbi og se hvad i laver, Skønt.

Hele 354 lodder kom i kanden


Første heldige vinder af mor/datter sættet blev "den flyvende kuffert" med kommentar nr 46



Anden heldige vinder af det orange tørklæde blev Mette B med kommentar nr 25


Tredje heldige vinder ,det rosa tørklæde,med kommentar nr 126 blev Frk. Nobel


Tillykke i 3 og til jer andre....jeg skal nok finde nogle lækkerier til en ny Give Away senere ;-)
Vil Den flyvende Kuffert, Mette B og Frk. Nobel være søde at maile Fulde navn og Adresse til mig på dukkemagersken@yahoo.dk ?
God Aften.
KH


9 kommentarer:

Kirsten sagde ...

Tillykke til vinderne... var ellers ret sikker på mig selv ;-)

MALENE sagde ...

Havde virkelig også håbet på det blev mig - ville SÅ gerne vinde et af disse lækre tørklæder, men tillykke til vinderne:)

mette b sagde ...

Weee, hvor heldig er jeg lige!? Det er SÅ smukt og passer lige rundt om min vinterhals. Dejlige forårsfarver!
Klem fra Mette, jeg sender adressen

ffluwer sagde ...

Heldet må være med mig næste gang. Jeg venter spændt. :-) Tillykke til jer heldige.

Frk Munk sagde ...

Øv havde lige satset på at vinde men STORT tillykke til vinderne

Fru Thornholm sagde ...

Øv da osse... men stort tillykke til de heldige! :-)

Lone Rose sagde ...

Misundelse er en grim ting, saa STORT tillykke til vinderne ;)

Frøken Nobel sagde ...

Wauw hvor er jeg heldig. Nåede lige at tænke "øv jeg vinder aldrig", efter at have læst om de 2 første vindere...og rakte da nærmest armene i vejret, da jeg så at jeg faktisk i dag har vundet noget!
Tusind tak! Ih hvor er jeg glad.
Sender dig en mail:-)

Losarinas mor sagde ...

Nu har du gjort 4 mennesker glade - tillykke til dem :-)
De er heldige !