søndag den 17. januar 2010

Selma Og Frøprinsen

Selma er en lille krøltop, hendes hår af tykt blond mohairboucle kan sættes som rottehaler eller hænge løst, det er helt vidunderligt blødt.

Selma drømmer om at blive en rigtig prinsesse en dag.




Selmas bluse er håndstrikket i det blødeste garn af bomuld og uld strikket på pind 2,5 selvom jeg ellers altid har sagt at jeg ikke går under pind 3....nå ja man kan jo bliver fristet :-)



Selma har fået øje på en lille frøprins fra Ostheimer jeg tror den synes om Selmas kjole i vintage stof med gamle kniplinger og håndbroderi i smukke blå farver virkelig er prinsesseligt.




Mon man skulle prøve at kysse den?


Måske der gemmer sig en rigtig prins indeni?



Tja nu må vi se!
Selma er 43 cm og er den model dukke vi skal lave på dukkekurset hvortil alle deltagere er fundet for nu, i hører fra mig, jeg glæder mig helt vildt.
Om Selma får sin prins eller en ven kaldet Petter får i at se i løbet af ugen.
Ønsker jer alle en dejlig søndag og kommende uge.
KH



7 kommentarer:

Maria sagde ...

She is so pretty !

Stine sagde ...

Hvor er den bare fin!!!

Stine

Marie-Louise sagde ...

Hvor er hun sød. Min datter hedder også Selma og hun har faktisk allerede kysset en frø, som heldigvis ikke blev til en prins. Det må gerne vente en hel del år endnu. Gid jeg kunne være med til dukkekursus, det lyder som om i får en skøn dag ;-)

Louise sagde ...

Hvor er hun smuk!!
Jeg ville også ønske jeg kunne deltage i dukkesyning hos dig - håber på et senere kursus dog.
Mange hilsner fra Louise

Losarinas mor sagde ...

Så sød :-)

Bienchen sagde ...

So lieb, die kleine Froschprinzessin. Lg, Sabine

miapia sagde ...

Heisann

Er dukkene dine for salg?

Hilsen Mia som gjerne vil kjøpe en:)