onsdag den 20. januar 2010

Kys Frøen

Selma kan simpelthen ikke modstå fristelsen mere hun må bare vide hvad frøprinsen gemmer på....



Lige så forsigtigtigt...myyyyyys




Jamen det er jo Petter, dejligt at se dig.


Petter er lidt genert nok mest på grund af kysset...




Petter har sin nystrikkede stribede sweater på, ren uld fra Geilsk, super lækkert jeg har lavet en kort turtelneck, det hele på pind 2,5....


Petter er 43 cm og har lyst uglet hår i ren uld.



De mørkegrå fløjlsbukser er pyntet med et drenget liberty kantbånd forneden i posebukserne.





Dyb blå øjne.





Garnet Petters bluse af købte jeg hos Tante Grøn i odense men efterfølgende besøgte jeg også lige www.geilsk.dk få dage senere...


Kom posten med denne skønne pose...jeg har en svaghed for fedt papir, kender du det??




Posens inhold ser du her, den mørke er en blå/koksgrå ,faktisk er disse to på tilbud til 30 kr netop nu pga forkerte labels ,normalprisen er 58 pr. nøgle såååå??? Jeg har forsynet mig ;-)))
Ønsker jer alle en dejlig onsdag med kildrende snefnug i næse og hår.
KH








9 kommentarer:

Frk. Høiriis sagde ...

Hold da k....... hvor er de bar fantastiske... er da helt vild me ham Petter, især håret! Virkelig sød :)

Julie sagde ...

åhh hvor er jeg bare helt vild med dem.... så fantastiske. Julie

Eva sagde ...

Smil over hele ansigtet. Tak for det indlæg. Så gør det ikke noget, at det har sneet igen :)

mette b sagde ...

Iiih, du bliver ved med at vise de fine dukker og jeg skal jo vælge, hvad jeg vil i marts!? Det er altså svært, når den ene bare er sødere end den anden...

Klem fra
Mette

Louise sagde ...

Åh, hvor er han (også) herlig! :-)

BO sagde ...

Så utrulig søte!!! Den vesle karen er skjønn! :-)

Stine sagde ...

Hvor er du bare dygtig til at lave helt fantastisk skønne dukker!!!

Mette sagde ...

De dukker er lige til at knus-kramme, Wenche.

Malene sagde ...

Hvor er han sød - og Selma også. Du er så dygtig!