søndag den 31. januar 2010

Holly Hvid Som Sne

Inspireret af årstiden der har malet verden omkring mig hvid og glitrende med puddersne og froststjerner er dette dukkebarn Holly kommet til verden.



Hollys hår er krid hvid mohair, hendes lange fletninger kan sættes på mange måder ;-)



Holly har fået en tunika bluse i 100% bomuld,pssst en af Karens seneste...jeg er helt forelsket i farven. Bukserne er ligeledes af bomuld, Liberty og helt klart en favorit her!


Holly har fået lov til at få en af min datters hårspænder til at holde styr på pandehåret.


I denne bidende kulde får Holly brug for denne håndstrikkede lange vest i 100% islands uld med 3 røde træperler som knapper.


Klædt på til årstiden!




Det nederste af vesten er strikket i dobbelt perlestrik, det giver et hyggeligt lidt bedstemoragtigt udtryk og det kan jeg rigtig godt lide.
Ønsker jer alle en fantastisk dejlig snehvid og bidende søndag med hygge og varme drikke.
KH



14 kommentarer:

Frk. Høiriis sagde ...

NEEJ hvor er hun da bare helt og aldeles bedårende... :)

Maria sagde ...

Lovely doll !

Krudtuglens mor sagde ...

Åhhhh sødeste Wenche, du gør det igen og igen :) NU ringer jeg snart og aftaler krea-tid! Min praktik er slut, og jeg vil nu få mere fleksibel tid! Glæder mig rigtig meget til samværet med dig :)

mette b sagde ...

Hun er rigtig dejlig :)

Sarah sagde ...

Jeg synes du laver nogle helt fantastiske dukker. Især denne er så fin! :)

tusindfyd sagde ...

Tusind Tak Piger

I er også aldeles fantastiske!!

Christina du ringer bare vi skal da have kigget på mine retrostoffer har fået samlet lidt...

KH

Helle Koed sagde ...

Hvor er du produktiv... :) Hun er så fin og ren! :) Hvid som sne... SKØNT!
Du ønskes en rigtig hjertelig søndag aften! :)

Stine sagde ...

Ejjj....for søren da! Jeg er helt vild m vesten, hun har på:-)

Malene sagde ...

Hvor er hun smuk. Du er i sandhed en dukke-mester.
Kh. Malene.

Bienchen sagde ...

Oh, so süß! Lg, Sabine

Losarinas mor sagde ...

Velkommen til verden, Holly :-)

Annchen sagde ...

Ej hvor er hun bare fin... Er helt vild med dine kreationer - du formår altid at gøre dem så specielle og give dem et helt 'personligt' udtryk...:)
Er alle dem, du viser solgt eller hvordan..?
Kh Anne

tusindfyd sagde ...

Kære Allesammen

Tusind tak for alle jeres dejlige komentarer!! :-)
Det er virkelig en stor glæde at lave dukker "til jer". Jeg har lidt miniature dukker i tankerne såååå måske skrumper mit arbejde lidt den næste tid??

Anne jeg laver af og til på bestilling men mest laver jeg lige den dukke jer har på hjertet og så må dukkemoderen komme og finde hende ;-) Så jeg har flere af de seneste dukker hos mig endnu ;-)

Håber i er klar til snestormen..satser på at få handlet ind i morgen formiddag i tilfælde af....

Nyd det

KH

søslerier sagde ...

og hun blev vores ;) juhuuueeeeee...