søndag den 10. januar 2010

Her kommer Søs

Søs er storesøster til Lillebror som hilste på forleden dag og er også kommet til verden i juledagene...som i kan se har der været god tid til at strikke ;-)




Søs er 48 cm høj



Søs har fået flettet sit tykke brune uldhår og sat fine coralfarvede sløjfer i af sarte bånd af 100% silke.

Skjorten er syet af Libertystof og kjolen strikket af uld og uld/silkegarn.


De himmelblå bukser er af bomuld en farve jeg virkelig godt kan lide.



Med sig har Søs denne lille høne der hænger i et smukt bånd, hønen er strikket i uld og fyldt med uld så den lægger helt sikkert ingen æg...
Ideen til dette halssmykke fik jeg fra en børnetøjsbutik i Århus her var det blot en grå strikket elefant. Den har Karen iøvrigt købt kan ikke huske hvem der har lavet den men det er ret hyggeligt at strikke dyr har tidligere strikket en kattekilling det må jeg vist prøve igen.
Selv er jeg storesøster til 5 er du mon storesøster, lillesøster eller midt imellem?
Ønsker jer alle en dejlig solskins søndag.
KH



7 kommentarer:

Lone sagde ...

Hun er jo vidunderlig... Hjertelig tillykke med familieforøgelsen

Lone

En fugl i hånden... sagde ...

Sååååå fin! :-)

Karen sagde ...

Åh, hvor hun er fin.
Og kæden er jeg har med elefanten er fra et børnetøjsfirma der hedder LOOPY (uk)

Louise sagde ...

Åh, hvor er hun fin :-)
Jeg må vist hellere snart få sendt dig en mail, drømmer nemlig om at give min datter sådan en smuk dukke i fødselsdagsgave.
Mange hilsner fra Louise

Maria sagde ...

I like all your dolls !

Stina Ida sagde ...

Ih - altså endnu et yndigt dukkebarn. Du laver de skønneste dukker med så mange fine detaljer i tøj og tilbehør.
Hvor er kæden med hønen bare sød.

Jeannet, Silas og Sol, sagde ...

HVor hun altså sød, stoffet du har lavet hendes bluse af er så bedårende også den kæde der. Åh altså hvor er du altså bare dygtig.