fredag den 8. januar 2010

Eftermiddagshygge...

Om en times tid er jeg så heldig at starte weekenden med at hente hele 4 dejlige børn i børnehave og skolen....har nemlig fået lov til at tage genboens dejlige piger med hjem i dag ;-)

Udover speltbollerne der skal i ovnen straks jeg har skrevet færdig skal vi da lige smage på et par skønne marengskager fra Småkagehuset i Århus nå ja og lidt havregrynskager og vanniliekranse...den gammeldags fastelavnsbolle har jeg nemlig allerede spist ;-)

Jeg har en sød tand ,ja det kan du tro!




Pigerne har deres sykit med så vi skal også have syslet lidt....




Tror vi skal prøve at lave disse kasteposer i libertystof med helt sarte silkebånd der svæver fint i luften nå sækken kastes afsted;-)


På min bytur fik jeg også lige øje på en fødselsdagsgave min blogveninde skal have her den 16.1......nej i får da ingen billeder for hun kigger med::-)))




Lørdag henter Karen mig kl 10 så skal vi til Odense hvor Karen , Karens mor Edith og jeg sammen med damerne fra garnbutikken Tante Grøn skal lære 32 dejlige kvinder kunsten at hækle, det glæder jeg mig rigtig meget til. Ses vi mon?
Ønsker jer en dejlig weekend, skal i lave noget hyggeligt?
KH

4 kommentarer:

Lone sagde ...

Sikke en dejlig eftermiddag som venter dig... Bare det var mig.. Jeg må sige at jeg er ret så imponeret over de sændende og flotte ting som du har gang i.
Gad godt vide hvor jeg i Aalborg eller nærhed, kunne finde de samme basar m.m. men det er ikke muligt...

god fornøjelse til dig...
har by the way en Give a Way på min blog... Tjek den ud...

ilonesfodspor.blogspot.com

Losarinas mor sagde ...

Sikke dejlige dage du går i møde :-)

Lavendel sagde ...

Det lyder ellers hyggeligt, det hele. Jeg skal til blogtræf i Middelfart - så jeg håber I hygger jer!

Karen sagde ...

Vi ses om ganske få timer.
Jeg glæder mig vildt og inderligt.

Karen