onsdag den 13. januar 2010

Dukkekursus Hos Tusindfryd

Gennem det seneste år har jeg fået en del forespørgelser ang. dukkesyningskursus.

Lææænge har jeg gået om den varme grød, med tvivlen på højre skulder...

Men nu er det nu ;-)


Jeg afholder et dukkesyningskursus strækkende sig over to dage,
lørdag den 6. og søndag den 7. Marts fra 10-16 begge dage.

Vi skal være i mit hjem i Århus C og der erplads til 4 deltagere ,da jeg gerne vil have god tid til jer alle og ønsker at i skal tage hjem med en færdig dukke gerne med tøj på ;-)

Jeg sørger for alle materialer og et kursushæfte samt forplejning. Du skal sørge for evt. overnatning og meget vigtigt ET FINGERBØL der passer dig !

Dukken vi skal lave bliver en af de mere simple som ex. Lillebror. Der bliver frit valg ang. køn hud og hårfarve men hører gerne ønsker inden kurset så jeg kan forberede mig.

Så, hvis du drømmer om at komme til at sy din egen dukke har du chancen nu.
For spørgsmål og tilmelding beder jeg dig sende en mail på dukkemagersken@yahoo.dk

Jeg glæder mig rigtig meget.

!!!!! 16.1.2010 nu er de 4 deltagere fundet !!!!

Tak for jeres store interesse. Du er velkommen til at skrive dig på venteliste i tilfælde af afbud eller til næste kursus. Der bliver et kursus mere formentlig sidst i Maj men mere herom senere ;-)

KH

13 kommentarer:

mette b sagde ...

Jeg har sendt dig en mail :)

Pernille sagde ...

Det ville være en drøm at deltage, men der er langt....

Losarinas mor sagde ...

Hvor ville jeg dog gerne deltage !
Har syet nogle dukker for mange mange år siden, men ville gerne ha dig ved min side..
Men Århus, det er langt.

Marie-Louise sagde ...

Jeg kan godt forstå at du glæder dig. Det lyder også meget hyggeligt og sjovt. Desværre skal jeg noget andet i den weekend ellers havde jeg meldt mig på tror jeg. Tilgengæld er jeg heldig snart at skulle på dukkekursus hos Juliane i Höör.

Helle Koed sagde ...

Du ved jo at jeg er med... ;) Jeg glæder mig helt vildt og rigtig spændt. Sender dig lige en mail med ønsker ang. køn mv. ;)

tusindfyd sagde ...

Tusind tak allesammen
Jeg er overvældet over den store interesse!!

Jeg har nu 3 tilmeldte så der er en enkelt plads tilbage på holdet!
Men jeg har allerede lovet en at der kommer et kursus mere evt. i maj da weekenden allerede var booket i fleres kalender ;-)Så nu må vi se.
Ja ,jeg glæder mig rigtig meget jeg elsker at give og give videre og at få lov til at lære jer at lave det jeg holder allermest af at lave er en GAVE.

Kære Pernille hvis du er på Sjælland holder Lisbeth fra smilerynker dukkesyningskurser ;-)

Kære Mirri det kunne ellers være super hyggeligt at lave en dukke sammen!!

Kære Marie-Louise ønsker dig et rigtig dejligt kursus i Høør ;-) det er fantastisk at lave dukker,god tur til det svenske!

KH

mette b sagde ...

Kære Wenche,
Er det ok at jeg låner dit dukkesyningskursusbillede til at lægge på min blog?
KH Mette

Karina sagde ...

Kære Wenche.
Jeg kunne virkelig godt tænke mig, at være med.
Kan desværre ikke i Marts måned, men hvis du afholder endnu et kursus til Maj, så er jeg meget interesseret.

Købte en krammedukke af dig lige før jul, som min datter Camille fik i julegave. Dukken hedder nu My. Camille er simpelthen så glad for hende og de sover sammen hver nat. Det er en virkelig dejlig dukke og det ville være fantastisk at kunne sy én selv.

Kh Karina

tusindfyd sagde ...

Kære Mette

Du er hjertelig velkommen ;-)

God aften i blogland allesammen
KH

tusindfyd sagde ...

Karina glæder mig så meget at høre , varmer :-)
Ja lad os satse på et kursus i Maj
Giv My og Camille et stort knus fra mig

Julia sagde ...

Ih, jeg faldt lige over din blog, og jeg vil bare sige, at jeg virkelig håber du holder flere dukkekurser i fremtiden. Jeg flytter snart hjem til Århus, og vil vildt gerne lære at lave sdåan nogle fine dukker.

Kh Julia

Pia sagde ...

Kære Tusindfryd!
Hvad tager du for dine skønne dukker? -
F.eks. Agnethe?
Venligst Pia, Ribe

Mette sagde ...

Kære Tusindfryd :o)
Det er godt nok nogle meget skønne dukker du laver. Jeg har boet mange år i Tyskland og været på en slags FOF kursus for mange år siden og syet en dukke magen til dine. Jeg ville nu vildt gerne sy en dukke mere til min lille pige, så hvis man kan komme på venteliste til dit kursus i Maj ville jeg meget gerne det :o)
Jeg ønsker dig held og lukke med kurset denne weekend, glæder mig til at læse om det...
KH Mette