søndag den 3. januar 2010

2010, Nyt År ,Nye Veje ,Ny Inspiration

Jeg elsker begyndelsen på nye år, de første kolde dage i Januar hvor man nyder det klare dagslys, rydder op efter julen og får en trang til at sortere og rydde ud...at orientere sig på ny og starte på en frisk. Ikke at det gamle ikke var godt nok men forandring fryder mig ;-)

Noget af det jeg vil i 2010 er



Glæde mig over disse fine æsker jeg fik i fødselsdagsgave af Karen og fylde dem med små skatte..



Swappe vintage sengetøj med Krudtuglens mor .... til alle vores små sy projekter der bare venter på os.




Male den fine dukkeseng så Ediths fine dukke kommer til at sove fint



Nyde denne lysestage jeg fik i julegave...




Have denne lille fyr i mit håndarbejdsfad til glæde og inspiration...



Strikke af skønne garner...skal helt sikkert strikke mere i 2010.




Nyde de glade farver lyset bringer ind i stuen gennem denne stjerne min datter havde lavet til mig til julegave.




Med jævne mellemrum sætte min karussel i sving....



for jeg har stadig en stor del barn indeni.. ;-)



Og så skal jeg finde en egnet palds i hjemmet til denne "Dinopige" tegnet af Anne Bundgaard.
Den 9.1 skal jeg hjælpe en masse skønne kvinder med at lære at hækle i Odense..
Jeg skal lave et dukkekursus i samarbejde med en sød kollega....
Lave rigtig mange dejlige dukkebørn...min systue er SÅ tom for små glade hoveder...
Planlægge nye kreative projekter...
Mandag vil jeg vise jer årets første dukkebarn det er en lille dreng, en Lillebror ;-)
Hvad skal du mon lave i 2010?








7 kommentarer:

Losarinas mor sagde ...

Jeg sidder og bliver helt glad, for hvor er det et dejligt år du går i møde :-) !

Karen sagde ...

Ses endnu mere med dig i år søde.

Knus

Karin Grøn sagde ...

Det ser hyggeligt og rart ud. Dukken i håndarbejdsfadet er skøn. Jeg synes den ligner Rødekorsdukkerne- hvis du kender dem. Jeg havde engang et juletræ i toppen og nisser i ring på sådan en karussel- så det så ud som om nisserne dansede om juletræ. Også fra en basar på en friskole- hvis du skulle møde nogen, der mangler ideer.

Marie-Louise sagde ...

Hvis jeg ikke kan finde på hvad jeg skal lave i 2010 (det kan jeg nu godt..), så skal jeg bare tage et kig her på siden, for at finde inspiration:-) Tak for et skønt blog-år. Glæder mig allerede til det næste

Lone sagde ...

Jamen da...
2010 skal da gå med at blive inspireret af dig.. Uden tvivl. Jeg er ret så imponeret af dine dejlige børn... Ville ønske et kursus af den slags kunne finde sted i Aalborg. Har ikke haft held med at finde basar af den slags i nærheden af Aalborg.
Stjernen er jo helt fantastisk. Du må være en stolt mor.

Lone fra:
ilonesfodspor.blogspot.com

tusindfyd sagde ...

Tak allesammen, glæder mig også til endnu et år på bloggen med jeres besøg og kommentarer håber i fortsat vil finde glæde og inspiration lige her ;-)

Kristine Eskildsen sagde ...

Kære Wenche

Allerførst håber jeg, at du og dine kære kom godt ind i det nye år.
Jeg nyder altid at klikke ind og se alle dine små og store vidundere - du er simpelthen fantastisk!
Den nye lillebror er simpelthen bare så nuttet:-)

Jeg vil da uendelig gerne deltage i dit dukkekursus! Er der en ledig plads? Hvornår er det?
Kærlige hilsner
Kristine