onsdag den 23. december 2009

Lille Juleaften

Jeg har fået en julegave..... her på denne dejlige dag lige før den store dag, dagen hvor min kære lillesøster har fødselsdag, stegen skal hentes hos slagteren, det sidste knas skal laves, julegaverne pakkes ind og børnene er lige ved at boble over af glæde og spænding for nu er det snart nu!!!
Kun en låge tilbage i kalenderen ,kun en dag til vi skal i kirken, danse om juletræ med hele familien og endelig må pakke gaver op :-)




Disse smukke ting har jeg fået af krudtuglens mor er helt forelsket i de små fugle og øreringene vil jeg tage på i morgen. Tusind tak :-)
Med disse ord og billedet af min fine gave vil jeg ønske jer allesammen en velsignet jul og et lykkebringende nytår.
Glæder mig til at se og høre fra jer i 2010.
Pas godt på jer selv og hinanden.
KH

3 kommentarer:

Losarinas mor sagde ...

Ha en rigtig dejlig jul :-)

mette b sagde ...

Glædelig jul til dig :)

Karen sagde ...

Glædelig Jul også her på bloggen