søndag den 27. december 2009

Julens Babyer

Kære Allesammen håber at i har haft en dejlig julefest?

Som lovet får i billeder af julens dukkebørn der vakte glæde under juletræet.

Rose-Marie og hendes krammedukke




Rose-Maries kuffert



Rose-Marie klar til afhentning



Babette sød og blød



Babettes svøb af kogtuld på indersiden og bomuld på ydersiden




Babettes uldhue og krammedukke




I næste uge skal jeg se Karen, fylde år,tilbringe et par dage helt alene med min dejlige mand og arbejde på to dukkebørn...Lillebror er færdig nu er det Søs der står for tur.
Ønsker jer alle af hjertet et sundt og lykkebringende nytår. På gensyn i 2010.
KH




4 kommentarer:

Karen sagde ...

Det er godt du lige skriver det der med at fylde år...men hvilken dag?
Det er unfair hvis du ikke siger det.... :)

Karen

tusindfyd sagde ...

He heeee ,åh det er da bare torsdag ;-)

Helle Koed sagde ...

Hvor er de bare dejlige... Lige til at kramme!
Laver du selv tøjet til dem - lige fra sok til hue???
GLÆDER mig til at selv at komme igang med dukkerne, der er vidst meget langt vej til at lave dukker i så fin kvalitet som dem du laver. Jeg er dybt imponeret... ;)
Rigtig glædelig jul og rigtig godt nytår til dig og dukkerne! :) Ikke mindst tillykke med året!! ;)

tusindfyd sagde ...

Kære Helle

Nej sokker hue og body er fra engel økologisk bomuld og uld købt i en butik her i Århus ;-)
Jeg deltager hos smilerynkers dukkekursus i februar og så tror jeg vi laver et "jydekursus" i foråret vi må lige se ;-)
Du skal nok komme i gang og øvelse gør jo mester.

Godt nytår til dig.

KH