onsdag den 16. december 2009

Jeg har fået en kærlig snebold.....

I går eftermiddags havde jeg arrangeret et lille filtekursus med 7 deltagere, 4 piger og deres mødre ;-) Udover at filte blev der hygget med kaffe, sjælevarmer(en fantastisk saft fra Søbogaard der fortyndes med kogende vand),boller, cookies og selvfølgelig en masse snak ;-)

To af de søde piger ,der også er mødre til mine dukker havde en gave med til mig, lille og fin pakket ind i silkepapir, de var fulde af forventning, glæde og spænding.....



Inde under det fine silkepapir fandt jeg denne smukke ring, mit hjerte smeltede på stedet for de to har i forvejen en særlig plads i mit hjerte. Fra første øjeblik kom jeg også til at tænke på.....SNE ,for det ligner en lille fin snebold der balancerer på en gulline ;-)


Da jeg vågnede i morges så verden omkring mig så således ud....




Mon jeg har fået en magisk ring?

Tusind tak kære L og S

Ringen er designet af Louise Kragh ,du kan se hendes og Birgittes blog og de mange smukke smykker lige her måske der også er en snebold til dig ;-)

Ønsker jer en fortsat dejlig uge.

KH

4 kommentarer:

Therese sagde ...

Wow, en flot ring...
Den må da absolut være magisk.
Kan du så ikke lige sørge for, at sneen bliver liggende til juleaften ;o)

mette b sagde ...

Tak for sneen!

tusindfyd sagde ...

Jeg skal prøve ;-) Nyd sneen for de helt små er det jo første gang med rigtig meget sne. Min søns strakte sine arme i vejret og råbte "Jeg elsker vinter, glædelig jul hele byen" han var bare så happy.

Losarinas mor sagde ...

Det må være en magisk ring , for hele min verden er hvid af sne :-)
Åh, hvor må det være dejligt at opleve sneen gennem dine børn :-)