søndag den 13. december 2009

Fra Mig Til Dig...Trækningen

Kære allesammen så blev det 3. søndag i advent og jeg håber at får hygget med jeres familier i dag ;-) I går deltog Karen og jeg til en hyggelig lille basar tilfordel for børnehaven Stjernehuset vi havde en super dag og fik også givet et pænt beløb videre ;-).

Som lovet har jeg nu sammen med min datter lavet en trækning af 5 heldige vindere, jeg er utrolig glad for den flotte deltagelse, 67 deltager havde lyst til at være med det synes jeg er fantastisk. Ville dog ønske jeg kunne sende en gave til jer alle...

Først skulle der skrives og skrives...




Så blev der sniblet...



Siden foldet...


Og så var vi klar..



Julie med kommentar nr 9 må vælge mellem en nissedreng eller nissepige TILLYKKE.



Fru Hoiriis med kommentar nr. 10 har nu 4 fugle til sit juletræ. TILYKKE


Handmade by Malle med kommentar nr 24 har nu 3 stk pynt mere til den søde juletid. TILYKKE


Mette C med kommentar nr 43 får en fin broche og to uldarmbånd at pynte sig med. TILYKKE




Og endelig får Hanne med kommentar nr. 11 3 gange knapper til et kreativt arbejde. TILYKKE

Kære alle 5 der fik en lille appelsin i turbanen i dag ,vil i være søde at sende mig jeres fulde navn og adresse på dukkemagersken@yahoo.dk så vil jeg få pakket jeres gaver og cykle på posthuset så i forhåbentlig når at få dem inden jul ;-)
Til alle jer andre...vi må lave en lille omkamp i 2010 små gaver er jo også dejlige at give på andre tider end juletid ;-)
Ønsker jer alle en dejlig søndag.
KH og Søde Tanker


3 kommentarer:

Losarinas mor sagde ...

Du er så sød :-)
Er så glad for at du findes derude i det store blogland !
Tillykke til de meget heldige !!!
Jeg er , helt ærligt, dødmisundelig :-)

Karen sagde ...

Du er så sød :)...kan godt se det også står i kommentaren ovenfor, men det var også lige det jeg ville skrive.
Jeg har fået lavet instruktion til stjernelygterne til bloggen....den er nu klar til brug.
Du kan jo prøve om den virker...hi hi
Knus
Karen

HandmadeByMalle sagde ...

tusinde tak tusindfryd...sikke en dejlig julemaaned med laekkert nyt julepynt.

sender dig lige en mail hvor du kan sende det til.

tusinde tak igen,
malle