søndag den 6. december 2009

Fantastisk Festligt Basar

Så kom de store dage og sikke de gik, over stok og sten. Fredag blev der stillet bod op fra 13 til 22 og lørdag formiddag kom karen til "inspektion" og godkendelse ;-)



Her kan i se hvordan boden så ud udefra.



Kl 11.15 var der kø for at komme ind ;-)

Kl 11.30 blev dørene åbnet og derfra...ja fantastisk kan jeg kun sige. Lisbeth høj gravid endte med forklæde på og hjalp til, stemningen i boden var bare så dejlig at alle var med på fuld kraft. ;-)
Tak allesammen for hjælpen fordi i kiggede forbi og undskyld hvis jeg ikke nåede at få hilst på i travlheden.

Nedenfor kan i se lidt flere billeder fra boden.


























Boden gav et rigtig flot overskud.
Ønsker jer alle en dejlig uge, når jeg lige har fået pakket ud og gjort rent skib her har jeg en lille overraskelse til jer ;-) Så hold øje med bloggen i næste uge.
KH













10 kommentarer:

pialouise sagde ...

Dejligt at se billeder, jeg har lige efterlyst det på Karens blog :)
Du har godt nok haft travlt med at producere varer, hvor er der mange smukke ting... Dine dukker er bare så skønne.
Og tusind tak fordi du tænkte på mig - jeg glæder mig rigtig meget til posten kommer.
Sov godt - du må trænge til det.
Kh. Pialouise

mette b sagde ...

Åh, der ser fint ud.

Godt, at basaren blev en succes :o)

Karen sagde ...

Dejligt at se dine egne billeder også. TUSIND TAK for et par skønne skønne dage (også de seneste par uger...)

Karen

Mona sagde ...

Det er bare så fantastisk flot, det store arbejde du har lagt i basaren. Og dine ting er simpelthen så fine.

Losarinas mor sagde ...

Hvor er det dejligt at alt gik godt !
Dine ting er altså også så fine :-)

Smilerynker.dk sagde ...

Ser så skønt ud! Jeg har også taget en masse fine billeder!! Glæder mig til at se dig på fredag. Knus!

tusindfyd sagde ...

Tak allesammen :-) Det har været nogle travle uger og hektiske dage men hvor har det været en glæde og fest! Jeg skal lige rydde hytten efter ugers forsømmelse så er jeg klar skal i den grad ud og hilse tilbage på jer har bare været så optaget af at sysle for at blive færdig i tide. Ønsker jer alle en vidunderlig mandag. KH

Karlchen-Puppen sagde ...

Gratuliere! Nun hast du es geschafft! Und der Stand sieht so super aus!
Wie ich schon mehrmals sagte, bewundere ich deinen Fleiß! Du kannst stolz sein auf die vielen wunderschönen Sachen, die du produziert hast!
Wurde denn alles verkauft?
Habt ihr auch so einen Basar-Nachverkauf auf dem Schulkonzert? Bei uns ist das am Freitag.
Ganz liebe Grüße.
Astrid

kludemutter sagde ...

Hvor ser det hyggeligt og indbydene ud.
Alle de fine sager du /i har lavet.

Yt

Karin Grøn sagde ...

Ærgerligt det var så langt borte. Ellers havde jeg gerne gjort overskuddet endnu større. Det er så fantastisk fine ting I har haft. De julekrybber er slet ikke til at stå for.