søndag den 20. december 2009

Baby Bobler

Jeg er netop blevet færdig med de sidste dukker der skal under juletræet.....det er to babydukker til to store piger, den første er rejst og venter nu spændt på at møde sin mor den sidste ligger svøbt og venter på at blive hentet på mandag, så har jeg lidt tid til at sige farvel ;-)

I får kun lige et par Bobler at se nu så jeg ikke får afløret overraskelsen ;-) Billeder af de to guldklumper får i mellem jul og nytår.



Små fødder i uldsokker...



Det vigtigste udstyr til en dukkemor..



Håndstrikket vest af uld og bomuld samt en mini krammedukke så babyen kan holde sig varm og putte i vinterkulden...


Tæppe med bomuld på ydersiden og kogt uld på indersiden så den lille kan svøbes varmt til gåturen



Endnu en lille krammedukke og en djævlehue i økologisk uld fra Engel...str. 56/60 :-)
Ønsker jer alle en dejlig 4. søndag i advent. Mon i kan holde varmen?
KH



5 kommentarer:

Lone sagde ...

Sikke nogle dejlige babyer.. Bare synet af de små ben gør noget ved mig, håber glæden ved dukken svarer til det stor arbejde som ligger bag.

Tak for kikket.
Glædelig jul

LOne

Losarinas mor sagde ...

Åh, at få en af dine dukker.... :-)

Karen sagde ...

De er for lækre de sager der hører til og det plejer hele babyen også at være. De små sukkemødre må da blive glade.

Knus og god søndag aften
Karen

Tina Løvstrøm sagde ...

Hvem, der var 7 år:)
Rigtig glædelig jul til dig, dygtige dukkemagerske!
Kærligst
Tina

Anonym sagde ...

Kære Wenche,

Jeg glæder mig til at se de fine dukker:) Vi flyttede i hus den 1. dec. og alt står på den anden ende lige nu, så derfor har jeg ikke sendt billede at Lukas & Mikkel, som lovet. Vi er lige nu på juleferie hos mine forældre og derfor får du lige en lille hilsen herfra - vi har ikke netforbindelse i huset endnu;) Desværre kom min mor ikke til jeres julebazar i år da min far er syg og konstant skal køres frem og tilbage mellem Silkeborg og Marselisborg hospital. Barzaren ser ellers fantastisk ud på dine billeder.
Jeg vender tilbage med et billede når vi er kommet lidt bedre på plads og er på nettet igen. Rigtig glædelig jul og godt nytår til dig.

Mange hilsner
Pernille Frank Dige