onsdag den 2. december 2009

11.Time

Der er trængsel og alarm på mit arbejdsbord...egentlig skulle denne uge op til basaren være stille og rolig ,jeg skulle ordne pakker og cykle på posthuset med jeres før basar pakker ( Tak for jeres fine opbakning til min lille basar :) ) Jeg skulle bage pebernødder til boden ordne fiskedamspakker og bage skærekagen til julebasaren cafe...



Men så var det bare lige at jeg lørdag aften kom i tanke om at der var noget jeg da måtte have med til basaren!!





Julepynt til at blande selv.... så er det jo skønt med gode venner der gerne hjælper ,således laver Karen de hæklede flag, jeg syr sukkerstokke og hækler svampe, Edith ( Karens mor) bager pebernødder og den skærekage vores familie skal medbringe... Jeg er altså også en heldig kartoffel ;-)


Flag ,stokke og svampe hænger i en meget tynd guld ståltråd på den måde kan man jo senere vælge at afmontere ståltråden så svampen kan stå på reolen eller i vendueskarmen istedet for at hænge på træet, stokkene kan anrettes på fad eller bruges af børnene til at lege købmand, flagene kan man jo evt lave om til en flagranke?


Fredag skal jeg stille Rudolf boden op så vi er klar Lørdag kl 11.30 til den store dag. Jeg skal nok vise jer billeder men ellers går der nok lidt tid før jeg lader høre fra mig igen.


Overskuddet fra basaren går i år til at etablere skolegård,fodboldbane og det sansemotoriskerum .

Rigtig mange børn får glæde af basarens overskud og det er netop derfor vi gør det ;-)


Så hvis du vil opleve en stemningsfyldt dag med sang musik skønne dufte og fantastiske håndlavede julegaver og pynt samt en masse underholdning for børn sker det på


Rudolf Steiner Skolen


Strandvejen 102, 8000 C


Lørdag den 5. December kl 10-16 ( boderne åbner kl 11.30)


og


Søndag den 6. December kl 11 hvor boderne også åbner ,-)


Karen og jeg finder du i Rudolf boden i træværkstedet.


Nu jeg siger Karen kan jeg se at hun har lavet en julekalender til os !!! Så der vil jeg da lige smutte forbi.


Pas godt på jer selv og NYD december.


KH


6 kommentarer:

Losarinas mor sagde ...

Du er altså en skøn kvinde - så fyldt af overskud !
Jeg håber det bliver nogle skønne og indbringende dage :-)

Karin Grøn sagde ...

Uh- bare man kunne komme den vej, men der er desværre for langt. Håber I får godt salg.

Manna sagde ...

Held og lykke med basaren.
Du får helt sikkert et kanon-salg med alle de fine ting, du har lavet

tusindfyd sagde ...

Tusind tak skal i have det glæder mig ;-)

Kl er 23.15 torsdag og jeg mangler at hækle 3 svampe så er jeg helt færdig både på den ene og anden måde ;-) Men jeg glæder mig og i morgen skla jeg bygge boden op. Skal nok vise jer billeder fra boden og selve basaren.
Vi " ses " om et par dage.

Birgitte sagde ...

En rigtig dejlig dag. Håber du får et stort salg.
Har meldt mig som fast læser, glæder mig til at følge med hos dig:0)

mette b sagde ...

Du er så dygtig! Jeg håber basaren var en succes, ligesom den var i Silkeborg.

KH Mette B