onsdag den 4. november 2009

Special Edition Lea

Lea er en af to dukkepiger lavet specielt til basaren






Hun er ca 40 cm og har helt hvidt krøllet mohairhår der er sat i to kraftige rottehaler så de både kan flettes og sættes op i frikadeller ;-)





Lea har en håndstrikket kjole i 100% uld på yderst til at holde varmen på de kolde dage der kommer...





Inderst har hun en skjote/tunika i bomuld og et par bomuldsmamelukker med svampe på ;-)


Ønsker jer en dejlig onsdag aften med snevejr....hvad sker der!!

KH

10 kommentarer:

Maria sagde ...

Sehr süß !

Maria sagde ...

Sikke da' en sød Lea.. wauw altså hvor er hun bare fiiin :o)

Losarinas mor sagde ...

Er vild med den håndstrikkede kjole !
Du giver mig altså lidt lyst til at sy dukker igen...

Lavendel sagde ...

Hvordan er det nu - laver du ikke et kursus for fumlere?

tusindfyd sagde ...

Tak ;-) I skal være velkommen i dukkemagerskaren...ville glæde mig med kollegaer ;-) SÅ bare gå i gang og til fumleren deler jeg gerne tips og tricks ud ;-)
KH

Sille sagde ...

Jeg synes simpelthen de er vidunderlige de dukker. Før jeg faldt over din side havde jeg aldrig tænkt at der var nogle der sad og syede så yndige dukker med så megen kærlighed.
Min datter skal helt klar have en, men først når hun fylder to. Så om ca 11 mdr skal jeg nok lægge en bestilling ind ;) Indtil da nyder jeg bare at se hvad du nu har lavet.

KH

tusindfyd sagde ...

Kære Sille

Tak for dine søde ord og du er så hjertelig velkommen til at nyde ;-) Glæder mig at i følger med!

KH

Mette sagde ...

Åh, hvor jeg altså knus elsker dine dukker, Wenche.

Kaylovesvintage sagde ...

love her hair, so pretty

Karlchen-Puppen sagde ...

Sie ist toll! Und sie hat ein sooo schönes Strickkleid!