lørdag den 14. november 2009

Nissebanden

Min egen lille nissebande.... eller skal vi kalde dem nissen i sækken?









Jeg har lavet en hel del af dem for der var så mange fine farver velour...og prikker...hår og frisurer at vælge imellem ;-)









Jeg har både lavet nissedrenge og nissepiger.







Min tanke med dem var at de ex. kan bruges til at stå i vindueskarmen og tage imod godter/små gaver fra julemanden om natten....






De kan bruges som følgesvend....






Til at putte med om natten....





Som mandelgave....





Til pynt i juletræet....





Som værtindegave eller adventgave...






Til skrivebordet...der kan lige være lidt blyanter i siden af posen...






Ja og til...lige hvad du trænger til ;-)



Det er ikke slut med nisser og julepynt her ,lige nu filtes der og billederne vil komme stille og roligt :-)


I dag fik vi nok det smukkeste julepynt nogensinde...et kagehus lavet af Karens mor de er for mig 100% barndom da min onkel der var bager/konditor altid lavede disse huse med mig til jul. TAK.
Min søn mener bestemt ikke det er pynt men GUF ....og det bør spises.
Se nu har det kun regnet,været gråt og koldt i november lige indtil i dag hvor min guld dreng har fødselsdag ;-)


Både nisser og huse vil være at finde på julebasaren i Århus 5. og 6. dec, for Karens mor er jo også en engel!


Ønsker jer alle en dejlig uge derude.


KH








9 kommentarer:

kludemutter sagde ...

Hvor er de søde ;)
Du er bare så dygtig med dine hænder.

Yt

Julia sagde ...

Hvor er de bare fine! Hvor er den julebasar?

Karina sagde ...

Ihh, hvor er de bare fine. Jeg vil mægtig gerne købe en, men kan ikke komme til bazar i Århus. Er det muligt at købe udenom bazaren?
Mvh Karina

tusindfyd sagde ...

Kære Julia
Basaren er på Rudolf Steiner Skolen i Århus lørdag den 5. og søndag den 6. dec. Lørdag fra kl 10 ;-)
Kære Karina du kan maile mig :-)

KH

Birgitte sagde ...

Du er jo en kunstner. hvor er de bedårende. God dag;0)

Smilerynker.dk sagde ...

Tillykke med din lille store dreng!
Håber I havde en dejlig dag!!

Knus

Marie-Louise sagde ...

De er virkelig fantastisk søde. Jeg ville ønske at jeg kunne komme :-)
Tillykke med din søns fødselsdag.

Tina Løvstrøm sagde ...

Elsker at tage et kig på dine kreationer. Ved at dåne af beundring for din flid, hver gang:)
Hende Karens mormor´s link, virker ikke....kunne være sjovt at se, hvad der gemmer sig bag.
K.h. Tina

Karlchen-Puppen sagde ...

Oh Wenche, die sind so süß! Unsere Bewunderung für dich hält an!
Liebe Grüße.
Astrid