onsdag den 18. november 2009

Med Papir Og Saks

Som i kan se har jeg været flittig med papir og saks igen...

Denne gang er det blevet til en engleskare lavet af kopier af glansbilleder fra min mors barndom limet op på pap og silkepapir i forskellige farver





Englene kan enten stå eller der kan sættes en sart tråd i så de kan hænges i vinduet eller på juletræet.....





Med lidt snilde kan de også sættes på toppen af juletræet...





Elsker bare engle :-)





Englene skal selvfølgelig stråle ved julebasaren den 5. og 6. dec :-)



Ønsker jer alle en dejlig stormende regnvejrsdag ;-)



10 kommentarer:

Losarinas mor sagde ...

Fine og sarte og "gammeldags" i deres udtryk :-)

Frk. Evigglad sagde ...

Hvor er de bare kære og god ide til børn at lave også..

lone sagde ...

Nej hvor er de fine, superide at kopiere glansbillederne. Man kunne også lave skørterne af kageforme, stof, tyl osv. Superaktivitet for børn også, ja:-)

Den gode feen sagde ...

Så utruleg fine dei er! Du er kjempeflink :) :)

Karen sagde ...

Skønne helt igennem skønne

Velkommen til min kreative verden sagde ...

Så utrolig fine disse ble. Det er nesten som å trylle: )

tusindfyd sagde ...

Ja trylle det er et godt ord, de virker faktisk lidt fortryllede når de står der på det tynde fine silkepapir ;-)

Tina Liel sagde ...

Hvor er de søde. Mon ikke jeg har mit gamle glansbillede album et sted i gemmerne. Dejlig blog du har. Knus fra Israel

Dorte sagde ...

ih, hvor er de fine !!

Kh Dorte

Leila Sørensen sagde ...

Altså - hvor er du opfindsom, fornøjelse at se.