fredag den 6. november 2009

Luna..Rosinen i pølseenden.

Luna er den 3. dukke lavet specielt til basaren, andre dukker samlet over året kommer også med ;-)

Luna er som de andre to ca. 40 cm og glad for svampe....






Inderst har Luna et sæt bomuldstøj med svampemamelukker, stoffet er lavet af denne super dygtige kvinde





Lunas hår er 100% tyk merinould hun har fået rottehaler og lidt pandehår...





Yders har også Luna fået en håndstrikket kjole i ren uld der er farvet så det giver et skønt farveskift nedover...




Alle dukkerne har fået halve stjerneøjne....




Og her er de så lige sammen fra venstre Luna, Lukas og Lea, vi ønsker jer alle en skøn weekend
KH

6 kommentarer:

Losarinas mor sagde ...

Hun er en rigtig lurendrejer - fyldt med fis og ballade og en dejlig latter :-)

Mette sagde ...

Selv god weekend :-)

Karlchen-Puppen sagde ...

In ihr Strickkleid bin ich auch total verliebt. Und die Wolle ist auch so wunderschön!

Christina sagde ...

Åhhh jeg elsker denne Luna... Har selv en lille Luna på 16 mdr, med samme mørkt langt hår. Ville så gerne give hende den i julegave!!! Hvor skal du til julebazar, og det er ikke muligt at købe den inden?? Mvh Christina, mor til Luna

tusindfyd sagde ...

Kære Christina

Julebasaren er i Århus den 5. dec på Rudolfsteiner skolen boden hedder RUDOLFS ;-)
Mail mig :-)

Krudtuglens mor sagde ...

Hej igen. Det er mig der skrev ang Luna. Nu med egen blog, hvis du ku få lyst til at lægge et visit forbi og se min egen lille Luna...
Åhhhh hvor jeg overvejer Luna i waldorf-udgave... jeg kommer næsten med sikkerhed til basaren...
Jeg er studerende på SU, og med skrabet budget, så 1000 kroner er lige lidt skrabet til julegavekontoen, da jeg allerede har købt en del materialer til at lave til Luna...
Men vi ses måske til basaren :)