søndag den 1. november 2009

Lucas Special Edition

I anledning af julebasaren har jeg lavet 3 dukkebørn der hedder Lukas, Lea og Luna ;-)

De er noget anderledes end de dukkebørn jeg ellers laver, nok lidt mere steiner og meget simple i kroppen.

Alle er de ca 40 cm, syet af økologiske bomuldstrikot og stoppet med økologisk uld. Klædt i tøj af bomuld og hver af dem har et styk håndstrikket tøj af ren uld og en fluesvamp om håndleddet.




Som du kan se går fluesvampen og igen i tøjet...Rød og hvid vi nærmer os jo jul!



Lukas har et tykt hår af ren merinould




Ønsker jer alle en dejlig uge.
KH

8 kommentarer:

Losarinas mor sagde ...

Åh hvor er han fin :-) Kom til at tænke på Hampus fra tv-serien "Den hvide Sten".

Pernille sagde ...

Han er rigtig fin, skønt med lækre drengedukker. Der komnmner mange lækre ting
til den julebasar, syndt at jeg bor for langt væk.

Karlchen-Puppen sagde ...

Ganz wunderschöne Puppen! Wie immer!
Dabei fällt mir ein: Soll deine rote Haare und grüne Augen haben?
Ich wünsche dir einen ganz schönen Sonntagabend.
Liebe Grüße.
Astrid

Smilerynker.dk sagde ...

Ham er jeg vild med... Det er jo en Storm-dukke;o) Hvis nu jeg kommer forbi den bazar, så må han bare sidde og vente på mig;o)

Karen sagde ...

Hej Søde...hvor er du dygtig. Det er da for lækkert...et af mine yndlings temaer "svampe" udsat for dukke af fineste slags....om jeg kan li' ham? Ja hvad tror du? :)

Knus og god uge.
Ses vi på lørdag...senest...
Karen

Anonym sagde ...

Dejligt med flere drengedukker, hvor er han fin! Vi venter stadig spændt på Lukas´ 3 års fødselsdag så vi kan give ham Mikkel.

Mange hilsner fra
Pernille

Det gule hus sagde ...

DET er DA HAMPUS ! åhh altså hvorfor har jeg ikke kendt til de dukker da mine piger var små?

tusindfyd sagde ...

Tusind tak for alle jeres søde kommentarer .-)
Ja det er da nok Hampus ham har jeg helt glemt, er det ikke ham med den Hvide Sten??
Nå, men så har jeg vist også en Hampus herhjemme for jeg synes han ligner min søn ;-)
Og ja rigtig dejlig at have en drengedukke i flokken igen og skønt at lave ham tror jeg meget snart skal lave drengedukker igen!
Stor hilsen til Lukas håber i får en dejlig fødselsdag og glæder mig til at høre hvad han synes om Mikkel ;-)

KH