søndag den 29. november 2009

Hjertelig Velkommen

Hjertelig velkommen til min lille "før basar" her på den 1. Søndag i Advent, som i kan se har vi fået tændt det første lys ;-)

At vores adventskrans kunne blive så smuk i går skyldes alene Karen og hendes dejlige mor TAK.




Nedenfor kan i se et lille udvalg af ting der også vil kunne købes på basaren den 5. og 6. dec men for alle jer der ikke kan komme på dagen har i muligheden her!


Håber i vil hygge jer med at se på de mange forskellige ting jeg har lavet gennem året og skulle der være en ting eller to eller... i kunne tænke jer sender i mig en mail på dukkemagersken@yahoo.dk


med navn og adresse og lidt udførligt hvad / hvilken i gerne vil have tilsendt ;-) Jeg vil forsøge at holde mig til først til mølle princippet og maile jer tilbage hvad der er kommet i jeres virtuelle kurv inden jeg sender ;-) Til prisen skal lægges porto ,jeg sender selvfølgelig billgst muligt!! Det er også muligt at reservere og hente det på basaren hvis i har mulighed for det.


Rigtig god fornøjelse i min lille verden :-)



9 stk uldengle i den fineste merinould med krøllet hår og sart "guld" glorie ;-)



1 Hvid engel af merinould med krøllet hår og "guld"




Skovbørn en kastanje og en fluesvamp pige




Nissen i sækken




"Tut" 40 cm økologisk trikot og uldfyld blond mohairhår kjole af uldstof hvide bomuldsmamelukker og prikket kyse




Et taskevedhæng ( til højre) 65 kr. og et barnevognspynt (til venstre)




Pose med 4 forskellige fugle til at hænge på juletræet, i vinduet ,på køkkenlågen ,dørhåndtaget eller...?




Penalhus i rød babyfløjl med blå og hvidprikket bomuldsfoer og akvarel farveblyanter og 1 pensel
Mørkegrå penalhus med elefantfoer i grønt og jumbofarveblyanter





" Rose", 43 cm mellembrunt mohairhår ,bomuldstøj syet af stof fra Westphalen pyntet med gammel yndig blonde og håndstrikket cardigan i 100% alpacca ,




Håndstrikkede Baby/småbørnsveste ca str 6-18 mdr i babyalpacca julerød med hvide perlemorsknapper en pige en drengemodel




Voksen str vest/sjælevarmer i 100% islandsk uld håndstrikket One size ( ca str. 38-42) den gir sig efter behov. Lys grå.



Voksen vest håndstrikket i 100% islandsk uld sandfarvet/lys brun one size.




1 Waldorfengel med hvidt hår



Gnomer i 100% uldfit stoppet med uld ialt 5 stk





Nålefiltet nissefamilie i blå.





1 traditionel og 2 utraditionelle julemænd




Ups de kom på to gange ;-)





Stofbetrukne ringe til voksne





Stofbetrukne børneringe





Børnebrocher




Stofbetrukne voksenbrocher klar til smågaver/værtindegaver eller som en lille ekstra fin til og fra kort på julegaven ;-)






Lidt blandede stofbetrukne knapper
Ønsker jer alle en dejlig uge ;-)













6 kommentarer:

Marie-Louise sagde ...

Sikke mange fine ting du har lavet Wenche. Jeg har haft nogle problemer med at kunne få lov til at lægge beskeder til dig på det sidste, så jeg håber at du får denne. Jeg er stor fan af dig og din fantastiske kreativitet :-)

pialouise sagde ...

SUK - Waldorfenglen og skovpigerne er solgt. De andre ting er nu også helt vidunderlige, men er det på nogen måde muligt at købe 1 (evt. 2) Waldorfengel og 2 skovpiger ?

tusindfyd sagde ...

Kære Pialoise
Jeg bliver nød til at have resten med på basaren men skulle der være de to ting tilbage søndag lover jeg at sætte dit navn på! Vil du maile mig så jeg har din adresse?
Rigtig dejlig mandag
KH

Mette sagde ...

Skønne sager, Wenche. Fantastisk produktion. kærligst Mette

Karen-Ditte sagde ...

sikke mange kreative nisserier. Dejlig blog du har med mange inspirende ting:)

Fru Thornholm sagde ...

Hej Wenche,
Må jeg spørge hvor du har købt det fine stof du brugte til børnebrocherne?
Kh Stine