fredag den 20. november 2009

Gaver Fra Hjertet og Julemænd

I formiddags kom der en pakke gennem brevsprækken fra en god blogven. Så fint var den pakket ind at jeg måtte tage et billede af den ;-)





Nysgerrig efter hvad der var i?????




Tre smukke damer lavet af Mette/Erleperle

Tusind tak søde Mette både for damerne og de kærlige ord!!

Den sidste uges tid har jeg været flittig med filtenålen for at lave julepynt til basaren, selvfølgelig.




Her en lille flok ret store julemænd som vi kender dem ;-)




Og så lige et par stykker som vi ikke lige tænker dem bare for at det ikke skal blive for kedeligt at filte ;-)

Jeg har jo lovet et lille før basar salg for alle jer der ikke kan komme på selve basardagen.
Jeg mangler stadig at lave nogle ting ,så det bliver den Søndag den 29. nov. kl 21 her på bloggen!! Altså lige efter forbrydelsen kan i lige nå at kigge forbi om der er noget i kunne tænke jer enten til jer selv eller som gaver fra hjertet :-)
Tænker vi må gøre det efter først til mølle princippet, i skriver en mail om hvad i kunne tænke jer og så fordeler jeg efter hvornår mailen er kommet ind ;-) Mere herom senere.

Ønsker jer alle en dejlig weekend.

KH

9 kommentarer:

Karen sagde ...

Der er flere der har fået fine pakker...min får du snart at se på bloggen.

Nyd weekenden
Karen

PS. jeg laver nissepiger og engle færdige lige nu.

Ulla V. sagde ...

Sikke fine nisser og hvor dejligt med en gave fra en blogven. Mette er nemlig bare sød. :))

Rigtig god weekend, Wenche...

Mette sagde ...

Hold da fest, hvor de nisser er fine, Wenche. Kan man bestille et par utraditionelle som nissegave til næste jul....?! De er rasende dejligt. Glæder mig at du kunne bruge min hilsen. knus Mette

Losarinas mor sagde ...

De nisser er for søde! Ham den hvide med den blå hue..Han er for nuttet :-)

tusindfyd sagde ...

Tak allesammen :-)
Det er faktisk ret festligt at filte de nisser og sjovt at se dem udvikle sig under nålen!
Har brugt enkle plantefarvede uldtotter de gør altså noget ved farven ;-)
Mette vi kan da bare filte nisser i skagen i Jan eller Feb julen varer jo lige til påske...

Birgitte sagde ...

Du er da helt vild dygtig med din fantasi og hænder. en fornøjelse at kigge forbi.
kh. Birgitte 11east

Anne D sagde ...

Nej hvor er de fine. Ham den røde bliver bare endnu finere af at stå sammen med de andre. Dejligt med så inspirerende en blog.

Marie-Louise sagde ...

Ja, hun kan hende Mette ;-)Nisserne er også skønne.

Christina sagde ...

IIIh nu har jeg også forelsket mig i en julemand :) Jeg SKAL da forbi Århus d. 5 :P - eller være heldig her på bloggen søndag aften :)