onsdag den 25. november 2009

Familiebilleder

Familie er en dejlig og uvuderlig ting at have. Med familien i tankerne har min filtenål og jeg lavet adskillige nissefamilier i forskellige farver...rigtig kernefamilier kan jeg se med far og mor og to børn.... ;-)




Nisserne er forholdsvis små med hue er de højeste omkring 8-9 cm


Nissefar har selvfølgelig skæg for tid til at barbere sig har han aldrig..



Pigerne har fået forskellige typer fletninger og "frikadeller"....



Og ja pigerne kan godt lide pinke nissehuer....



En rigtig æblegrøn familie


Nissefamilierne er klar til at komme med på basar...




Skal have bygget et lille landskab op i mos hvor de så skal stå....








En broget nisseflok og jeg ønsker jer alle en dejlig onsdag aften.
KH







7 kommentarer:

Inger Lise sagde ...

Det er helt utroligt, alle de søde ting du får produceret :-) Fatter ikke hvordan du når det.
Det er nogen dejlige farver du har lavet på de sidste armbånd, men er i det hele taget så imponeret over alle dine ting; dukkerne og deres tilbehør og de smukke engle.
Rigtig god basar, og hils Karen og Edith.
Kh Inger Lise

Inger Lise sagde ...

Jeg troede allerede jeg fulgte dig som læser, men det var åbenbart kun fra linket på min egen side, så nu har jeg meldt mig på også. Er tit inde forbi :-)

Lavendel sagde ...

Hvor er de dog sødeste!

Karen sagde ...

Jeg elsker dine nisser. Jeg elsker at være venner med dig. Jeg elsker vi skal ses 2 weekender i træk til basar og så elsker jeg at blogge fordi jeg har mødt dig.
Blogging er virkelig super vennedating (som Lis skriver)

Pernille sagde ...

Skønne søde nisser, men er de ikke lidt blege alle sammen :-)
Mit næste nisse projekt er en kanel farvet af slagsen, må se om jeg når det i år, det har været på min liste over projekter i et år.
Kh Pernille, mor til den skønneste dreng født i Sydafrika

tusindfyd sagde ...

Tak alle sammen ;-)
Og jo pernille de er nogle rigtig nordiske blegsnuder ;-)

Birgitte sagde ...

Sikke du kan med de hænder.
Godt salg kære du
Birgitte