fredag den 27. november 2009

De Sidste Engle Tror Jeg Nok...

Disse uldengle bliver nok de sidste engle jeg laver i år .



Englene skal med på basaren ,men vil også være at finde i min lille "før basar" her på bloggen på søndag kl 21 hvor i der ikke kan komme til Århus på selve dagen den 5. og 6. dec. har mulighed for at købe lidt julegaver eller pynt ;-)







Merino uldengel helt hvid







Tæt på så i kan se hendes fine krøller






Og fra siden...






Buttede englevinger...






Og så lige engle i farverne sart gul , koral , lyserød, pink, lys lavendel, mørk lavendel, lyseblå og lysegrå ;-)






Alle englene har en lille sart "guld" glorie over det krøllede hår.












I morgen tager jeg til Silkeborg og hjælper i Karens basar, glæder mig rigtig meget.


Ønsker jer alle en skøn weekend og håber vi ses søndag kl 21??


KH








4 kommentarer:

Losarinas mor sagde ...

Du frembringer de dejligste engle :-)
Min hænger over mit arbejdsbord og glæder mig hver dag .

Mona sagde ...

Ja, man kan sandelig få lavet mange engle til sådan en basar. Det ser vældig sødt ud med en anden farve uld på "nederdelen" :)

Ravheksen sagde ...

Hvor er de fine og lette.
Tak for dine dejlige billeder.
God sondag til dig og dine:)

Mette sagde ...

De sidste skal blive de første. Jeg knus elsker min engel!