tirsdag den 24. november 2009

Basarinfo Og Billeder

Kære Allesammen først vil jeg gerne sige tak for alle jeres søde,kreative og positive kommentarer og mails de glæder mig rigtig meget !!!

For lige at få lidt samling på al den information der har været ang. årets basar vil jeg lige lave en opfølgning herpå under de næste billeder af de sidste armbånd som jeg netop har hæklet :-)



På Lørdag er der basar på Steiner skolen i Silkeborg hvor jeg vil stå i Rudolfboden sammen med Karen, her er de alle Karens fantastiske ting man kan få fingrene i ;-)



På Søndag den 29. Nov. kl 21 vil jeg afholde et lille "før basar" her på bloggen hvor i så kan få fingrene i udvalgte ting jeg har lavet. Jeg bringer et indlæg straks forbrydelsen er færdig med billeder og priser, så har i mulighed for at vælge og skrive mig en mail på dukkemagersken@yahoo.dk med jeres ønsker , navn og adresse.
Jeg vil så i løbet af aftenen og mandagen fordele efter først til mølle princippet og maile tilbage til jer, håber det er en metode der kan gå..... ;-)



Endelig Lørdag den 5. Dec. og Søndag den 6.Dec. afholdes så den store Basar på Rudolf Steiner skolen i Århus, Strandvejen 102, 8000 Århus C
Åbningstiderne er Lørdag 10-17 og Søndag 11-15

Basaren synges ind kl 10. Elevfremvisning Lørdag fra 10.30 til 11.30

OBS OBS OBS

Boderne har åben i tidsrummet Lør. 11.30 til 17 Søndag 11-15 bare for jer der kommer langvejs fra for at se boden...så i ikke skal fra Sjælland kl. 7 ;-)



På Basaren i Århus den 5. og 6. Dec er det så endelig alle "mine" ting og sager i kan få fingrene i....
I finder mig og Karen og ja selv Karens mor ,der begge har tilbudt deres hjælp på dagen, i Rudolfboden det er i sløjdværkstedet i skolengården oppe af trappen. Bare rolig der er et skilt , engle og lys i vinduet
Lisbeth / Smilerynker kommer også så der bliver liv og glade dage!!



Med denne festlige række armbånd til basarens yngste gæster vil jeg vende mig mod madlavningen....
Glæder mig uendelig meget til at se jer både her på bloggen i Silkeborg og i "min" bod i Århus ;-)
Rigtig god aften
KH



4 kommentarer:

Losarinas mor sagde ...

Jeg er med på basaren- i mit hjerte :-)
Rigtig god fornøjelse.

tusindfyd sagde ...

Tak ;-)
Glæder mig så meget har arbejdet så længe på det!

mette b sagde ...

Jeg satser på at dukke op. Bor i Viborg, så turen skulle være til at overkomme.

KH

tusindfyd sagde ...

SKØNT glæder mig til at se dig Mette giv lyd ;-)