søndag den 4. oktober 2009

Syslehygge Og Inspiration

I går tilbragte jeg nogen fantastisk hyggelige og skønne timer hos min blogveninde Karen i Silkeborg.
Der blev snakket, syet, hæklet, udvekslet ideer og inspiration, fundet nyttige sider på nettet, spist den lækreste kyllingesuppe med hjemmebagte boller til, slappet af med håndarbejde, snakket med familien og og og .
Tiden flyver afsted i selskab med dejlige mennesker og dette menneske er så dejligt at 5 timer føles som en halv ;-)





Karen og jeg nåede også lige et smut i byen efter hele 5 sykit som jeg vil peppe op til julegaver til små venner af mine børn:-)
Bogen , stoffet og dette sykit er en gave lige fra hjertet ;-) TAK min ven.
Karen har lavet de fineste hårspænder af stofbetrukne knapper, så har du ikke allerede set dem ved jeg hvor du bør surfe forbi nu .
Ønsker jer alle en dejlig uge.

1 kommentar:

Birgitte sagde ...

Kære Tusindfryd.

1000 tak for gode ideer. Bare jeg så får købt det rigtige.
Jeg har også købt mig en syæske, og vil også lave en til mine 3 piger.
God aften
Birgitte