søndag den 11. oktober 2009

Skovens Børn

Hver morgen kører jeg med mine børn gennem Marselisborgskoven på vej til deres skole og børnehave. Vi oplever derved naurens gang året rundt, men også skovens beboer møder man af og til....som nu denne skovbørnehave der tæller 8 af skovens børn og de 2 skovalfer der passer på dem :-)


Sol og kamera har ikke rigtig villet samarbejde i dag...så klik på billederne for at se børnene rigtigt , Sorry ;-)


De 3 Kastanje børn Mille, Nulle og Mo




Ahorn familiens Trille og Poul



Og endelig fluesvampe familiens 3 dejlige bøn Mutsi,Pip og Lille


Skovens børn bruger dagen på at bygge huler og holde høns.....og nyde al den friske luft :-)
Når de bliver trætte putter skovalferne dem i deres uldne soveposer




Du kan møde skovens søde børn på basaren :-)


3 kommentarer:

Losarinas mor sagde ...

Åh- jeg vil ha nogle børn at lege med :-)

Sille sagde ...

Hvor er de dog skønne, og hvor gør det dem fantastisk personlige og farverige at du har navngivet dem. Jeg ville ønske denne bazar var i nærheden, ville gerne se alle dine fine ting "live".

Karen sagde ...

Tusind tak for i dag søde ven.
Hvor har det været hyggeligt. Jeg blev færdig med vintage sagerne som du kan se...men mest p.g.a. dine fine tillæg til billederne.
Har lige nappet et par svampe....men der er langt igen inden jeg har nok.

Det har været en skøn dag.Lad os ses snart igen.
Tak for sidst.
Karen