fredag den 2. oktober 2009

Mere Pyntesyge...

Nu er der snart ikke flere ting jeg kan komme i tanke om at bruge stofbetrukne knapper til ....det vil sige...der er lige to ting mere....

En af dem er disse fingerringe



Disse er nok mest til teenagerne og de voksne.




Og disse her er både til børn, teenagere og voksne ;-)

Alle ringe kan justeres i størelsen, tåler ikke opvaskearbejde(oplagt argument ikke?) og skal ikke ses som et fremtidigt arvestykke. De er til pynt lige nu og her.

Den anden og SIDSTE ting viser jeg jer på søndag.

Ønsker jer alle en pyntelig weekend.

4 kommentarer:

Karen sagde ...

Glæder mig helt vildt til vi ses i morgen.

Losarinas mor sagde ...

Tak - det er altså en glæde at føle med her :-)

Julia sagde ...

uh de er fine!

Karlchen-Puppen sagde ...

Die findet meine Tochter alle toll: den schwarzen mit der Rose am roten Herz im oberen Bild, am mittelblauen Herz den mit dem rosa Blümchen und den blauen Blümchen außen rum und fragt, ob wir auf den Basar kommen sollen oder ob sie sie käuflich erwerben kann.
Und wir beide finden, dass eure Waldorfschule wahnsinniges Glück hat, dass sie dich hat!!!