søndag den 18. oktober 2009

Englene Daler Ned....

Tror du mon på Engle?

Det gør jeg og jeg har engle i mange udgaver i mit hjem, i stuevinduet hænger en i farvet glas, i soveværelset og børneværelset har vi engle i uld og på juletræet i vores familien er stjernen i toppen erstattet af en smuk engel ;-)

Til basaren har jeg lavet disse engle, en slags waldorf svæveengle...





Englene er florlette og hele tiden i bevægelse.





Jeg har lavet dem med 3 forskellige farver hæklede mohairparykker, hvid,blond og brun...





Her kan du lige ane den sarte glorie i tynd "guld" ståltråd....






Kjolerne er af bomuld syet i ballonform så de får et puffet og lidt foldet udtryk..





Kjolestoffet er af god gammeldags sengetøjsmateriale, vintage engle?





Her en lille brunette






Vingerne er af råhvid uldboucle i 100% uld og har lidt guldsyninger....





Om maven er der en lille guldsnor








For mig er engle bare hvide , sarte og med guld ;-)






Englene kan købes på julebasaren lørdag den 5. december fra 10-16 og søndag den 6 fra 11-14 på Rudolf Steiner skolen i Århus. Et par stykker kommer med til "før basaren" her på bloggen midt november.
Til basaren får jeg selskab i boden af søde Karen Klarbæk
Så her har du mulighed for at møde os begge to ;-)
Ligeledes vil jeg holde Karen ved selskab til hendes Julebasar på Rudolf Steiner skolen i Silkeborg den 28. Nov.
Håber at få lov at hilse på jer til basaren :-)
Rigtig god uge til jer alle ,må jeres skytsengle passe godt på jer.
KH






12 kommentarer:

Karen sagde ...

Pyh.. jeg er heldig at kende dig så jeg kan komme først i køen på basardagen...INDEN alle englene er fløjet med nogle andre.
Tak fordi du er min blogven!

Losarinas mor sagde ...

Jeg er forelsket !

unikarina sagde ...

Jeg tror på engle... jeg har flere engle i mit hjem og hjerte.
Jeg glæder mig til at se bazaren - samt møde dig og Karen.

Fru Thornholm sagde ...

Hvor er de bare skønne!! Jeg er vild med engle, og sandelig også med disse. Håber jeg kan være heldig at få fingre i én.

Tina sagde ...

Hvor er de vidunderlige :-))

Birgitte sagde ...

Ojj, hvor er de englebørn dog søde. Kan man stille sig i en englekø inden bazaren??
Og fine fine ting, du får lavet ;0)

Karen Marie sagde ...

Så fine ting du laver! er også rigtig vild med de små dukker fra et af dine forrige indlæg - de må da blive revet væk på bazarene!

tusindfyd sagde ...

Kære Fru Thornholm og Birgitte hvis i lige mailer mig må jeg lige tage et par engle fra ;-) Kommer vist til at lave en skare mere inden basaren...

Inger Lise sagde ...

Ja, både dine elngle og skovnisser er helt fantastiske!

Karlchen-Puppen sagde ...

Das ist sooo schön geworden! Wirklich engel-gleich!

pialouise sagde ...

De er absolut fantastiske. Jeg elsker jul, jeg elsker engle, og jeg er da helt forgabt i dem, du viser frem her.

Hvis nu man skulle købe/bestille sådan et par vidunderlige englebasser, hvad er prisen så?

Greenmom sagde ...

Kan man bestille sådan et sæt af dig?? de er utrolige flotte og jeg samler på engler af private oversager!!