onsdag den 7. oktober 2009

Endelig Basar Dato

Kære læsere så mange af jer har spurgt hvor og hvornår er den basar???

Tidligere har jeg annonceret at den traditionen tro er i sidste weekend af november den 28 og 29 MEN da overskolens elever netop har vundet i en musicalkonkurrence og stykket skal opføres på disse dage er basaren flyttet en weekend frem.

Således bliver basaren nu afholdt som følger

Lørdag den 5. december fra 10-17
Søndag den 6 december fra 11-14

Rudolf Steiner Skolen i Århus, Strandvejen 102.

Jeg beklager meget ved at mange af jer har sat kryds i kalenderen og planlagt at kunne komme :-( Håber af hele mit hjerte at i kan rykke turen en weekend frem og vil glæde mig til at møde jer in the real world :-)

Holder fast i en lille virtuel førbasar for jer der ikke kan nå frem mere herom i starten af november :-)

Der er stadig mange fine ting der skal laves og jeg nyder det og glæder mig til at vise jer det!



Her en svamp beregnet til at hænge på barnevognen så det lille barn lærer at elske prikker og svampe lige fra starten....



Svampen her kan enten bruges som taskevehæng eller nøglering eller begge dele?


Denne svamp er magen til den min datter har pyntet sin skoletaske med og jeg kan se den har smittet af på andre skoletasker..... :-)

Til sidst mange har via mail spurgt hvornår der kommer dukker? Lige nu arbejder jeg med mange andre ting end dukker til basarboden som vil rumme julepynt,smykker,dukker,dukkesenge,kæpheste,testel,striktrøjer,penalhuse og og og masser af julegaver adventgaver og pakkekalender ting :-)
Og jo der kommer snart dukker faktisk arbejder jeg netop nu på hele...hold fast...35 stk og det tager jo tid ;-) Men de kommer snart frem af deres skjul.
Derudover har jeg allerede 3 dukker til basaren og 3 mellemstore venter på hår og tøj. Så til alle dukkeinteresserede...SNART.
Rigtig dejlig dag allesammen. KH

5 kommentarer:

DiSign-Keramik sagde ...

Hvor er de bare skønne, dine svampe.

Kan man måske få lov til at købe en magen til den nedereste???

Losarinas mor sagde ...

Du er så kreativ og overskudsagtig , så det er en stor glæde for mig at læse med her :-)

tusindfyd sagde ...

Hej Disign-Keramik
Er du ikke sød at maile til mig? ;-)

Sarah sagde ...

De er HELT VILDT søde! Rigtig smart fundet på, så man lige kan sætte den på barnevognene, og det bliver jo bare mere og mere moderne med de svampe. VI er S** alle sammen på svampe ;)

Smilerynker.dk sagde ...

Hvis bare jeg boede i nærheden af Århus;o)