torsdag den 22. oktober 2009

Dukkekursus

Min mailbox indeholder ofte søde forespørgelser om jeg afholder kurser i at sy dukker og mange har jeg måtte skuffe med at det gør jeg ikke lige pt.
Men at det ikke er usandsynligt med et kursus i fremtiden når jeg har haft tiden til at udtænke en god form og finde et dejligt sted at afholde et kursus ;-)





Heldigvis er der hjælp at hente hvis du eller en du kender går med en drøm om at sy en dukke ;-)
Lisbeth fra SMILERYNKER afholder et dukkesyningskursus i februar, så her er der en oplagt julegave ide !
Og ja jeg kan jo som du måske kan se KUN anbefale et såddan kursus, at sy dukker er en drøm.
Rigtig god fornøjelse til de heldige
Kærlig hilsen

3 kommentarer:

Karen sagde ...

Jeg ville ELSKE det. Både hos dig eller Lisbeth.

Karen sagde ...

Der er en award til dig på min blog

tusindfyd sagde ...

Tak søde ;-)