tirsdag den 27. oktober 2009

Alle Mine Farver

På opfordring fra mine blogvenner Karen og Lisbeth har jeg fundet min playliste frem til jer :-)

Den er noget mangfoldig og farverig lidt som denne bunke elastikker jeg har lavet til basaren.....




Jeg er ikke god til at være i det samme, det gælder både farver,musik og håndarbejde , jeg elsker at veksle og eksperimentere og det afhænger i stor grad af min sindstemning hvad jeg hører og laver ;-) Jeg har ikke en egentlig yndlingsmelodi og heller ingen yndlingsfarve kan rigtig godt lide at bruge alle farver og se hvad der kan komme ud af det. Såddan er det også med musikken, kan lide alt fra klassisk til hård rock ( bare ikke heavy..) nogen gange er det melodien andre gange teksten eller bare begge dele der rører mig.
Så her har i min playliste...God fornøjelse
1. Massive Attack med "Teardrop"
2. Morcheeba med " The Sea"
3.Tina Dickow " Freind in a bar"
4.Volbeat " Gardens Tale"
5.Sys Bjerre " Kegle"
6.L.O.C.(kan ikke lide det nye band navne :-)) "Råbe under vand"
7. Lars HUG og Lisa Ekdahl " Backwards"
8. Nephew "MExico ligger i spanien"
Her er lidt til en hver dag ;-)
Kærlig hilsen

2 kommentarer:

Smilerynker.dk sagde ...

Skønt! Du har da en bred smag;o) Jeg elsker Teardrop med Massive attack;o)

Losarinas mor sagde ...

Åh, hvor er du skøn .-)