fredag den 4. september 2009

Til Mor Og Datter

Trods gårsdagens moderate blæst og aldeles fyldige regnbyer lykkedes det mit postbud at bringe en brun ,helt gennemvædet kuvert sikkert frem til min brevsprække.

I kuverten gemte sig to pakker med det fineste papir. På den ene stod der "Mor"
og på den anden "Datter"




Mor pakken åbnede jeg straks og kunne glæde mig over de fineste armbånd, det blå kom straks på ;-)
Datter pakken måtte jeg pænt vente med at se indholdet af til min datter kom hjem fra skole........ Endnu et fint lyseblåt armbånd bare i børnestørelse :-)




Så nu har både mor og datter et fint lyseblåt armbånd på i dag ;-)

Tusind tak for den kærlige tanke Karen

God weekend til alle Mødre og Døtre!

5 kommentarer:

Losarinas mor sagde ...

Det var en dejlig gave :-)

Kamma og Ko sagde ...

Hvor dejligt med sådan en overraskelse at holde weekend på :-)
Man kan jo håbe man er heldig at vinde... ;-)

Rita sagde ...

Oi, oi, oi, du lager så utrolig mye fint!!!!! DU er til stor inspirasjon. Er det OK om jeg legger deg til i blogglisten min?

Ha en riktig fin lørdagskveld:)

tusindfyd sagde ...

Kære Rita

Gerne :-) Og velkommen her !

Mette sagde ...

Du er vel nok heldig, Wenche, men du har uden tvivl fortjent det! kærligst Mette