onsdag den 23. september 2009

Rå og Hvid

Til alt det blå og koksgrå i min garderobe trængte jeg til lidt lyst!
Til mine kjoler søgte jeg noget lunt og feminint men lidt råt skulle det også være.
Derfor fik mine strikkepinde lov til at lege lidt med opskriften til vesten som blev lukket og udført i rib.

Her er resultatet :-)



Vesten er lige så lang at den luner rumpen lidt og superfin over de langeærmede bomuldskjoler og tunikaer. Så kjolerne bliver i skabet og bliver her i efteråret/vinteren kombineret med vest, strømpebukser og knælange alpaccastrømper.





Er det en vest jeg bør strikke et par stykker af til basaren???

10 kommentarer:

Dandylion sagde ...

Den er fin. Jeg selv er desværre ikke så god til at strikke, jeg gør mig mere i hæklet ting.
Jeg synes den er fin, og kan helt sikkert sælges, måske mangler der lidt pynt, nu hvor den er meget neutral? En perlemorsknap eller noget?

Clemme sagde ...

Den er virkelig virkelig fin :) Jeg er også helt sikker på at den kan sælges, men det afhænger nu nok også lidt af prisen. Jeg synes det er svært at værdisætte hjemmestrik. Der er tit rigtig mange timers arbejde bag, men timelønnen må man ignorere :)

Losarinas mor sagde ...

Hvor er den fin !!
Du må blive så ganske lækker :-)

Losarinas mor sagde ...

Jeg kunne købe mig fattig i dine ting på den basar :-)

Lavendel sagde ...

Ja, den er go'. Hvor tykt garn har du brugt?

tusindfyd sagde ...

Islandsk garn pind 6-7 tykkelse strikket på pind 8 er netop ved at lave en på pind 7 nu for at se forskellen :-)

tusindfyd sagde ...

Ang. pynt så har jeg netop lavet brocher som i får at se senere de skal nok pynte den lidt op ;-)

Ellemeller sagde ...

So flink du er!!

Anita

Trine sagde ...

Vi vil se den på???

tusindfyd sagde ...

Jamen så må jeg se om jeg kan få strukket mine arme så langt at jeg kan stå model og fotografere... ;-) Tager billeder når de sidste er færdige der kommer en askegrå og en koksgrå til.