søndag den 27. september 2009

Pyntesyg?

Jeg har lavet en række brocher til store og små til julebasaren.



Disse to fugle er næsten ikke til at stå for. Jeg har monteret dem på et sæt kartonvinger og således kan de bruges som til og fra kort eller helt enkelt hænges direkte på træet som en sød lille overraskel til ex. værtinden?



Her kan i se lidt af udvalget ;-)




Jeg har også lavet brocher der lige er en tand mindre...



Til børnene har jeg fundet svampe,babuskaer,katte,muffins,fly og meget andet frem i stofkælderen. Jeg har monteret dem på små kartonstjerner så de er klar til pakkekalenderen?




Mine egne børn elsker at sætte brocher på flyverdragten og huerne om vinteren :-)
Rigtig god søndag til jer alle.


8 kommentarer:

Losarinas mor sagde ...

De er altså SÅ fine !!
Og en rigtig god ide at sætte dem på vinger og stjerner og fugle- så er det de fineste gaver - til andre eller én selv :-)

Karen sagde ...

Godt jeg har en fin fin en allerede....ellers kan jeg næsten ikke holde ud at tænke på, at jeg laver basar i Silkeborg mens du laver basar i Århus....kunne det da ikke være 2 forskellige dage?

Knus Karen

michael s sagde ...

Jeg har nogle tøser, som ville ELSKE sådan nogle skønne brocher på deres flyverdrag og overtøj. De kommer til at gå som varmt brød til dén bazar.

kh
Rosanna (www.EaViola.dk)

Fru Thornholm sagde ...

Uh, hvor fine.. Kan nogen ikke løfte sløret for, hvilke basarer der snakkes om, og hvornår de finder sted? :-)

Dandylion sagde ...

Jeg vil også til basar! kan man mon bytte sig til en, nu hvor undertegnet ikke skal på basar?

tusindfyd sagde ...

Basaren er den 28. og den 29 november kl 11-16 ,bedst at komme om lørdagen :-)
Der er på Rudolf Steiner skolen i Århus skal nok lige sende et blog indlæg når vi nærmer os med adresse osv ;-)
For alle der ikke lige kan komme forbi Århus bliver der et lille førbasar salg ;-) Mere herom midt november,
Dandylion du kan altid maile mig.

Smilerynker.dk sagde ...

Wow!! Du er jo helt vild... Må da også snart tage billeder af alle mine knapper;o) De er virkelig fine!
Jeg er ved at skrive en mail til dig, men så kom et barn og forstyrrede... Så kom jeg ikke videre:o) Det var en meget brugbar mail;o)

SiriR sagde ...

Sikke mange fine knapper!
Din blog er fuld af inspiration, hvor blev jeg glad af at kigge forbi:)