onsdag den 30. september 2009

Knapper har man da altid brug for ikke ?

Selv er jeg jo lidt af en knapfan og køber ofte knapper uden lige at have en nærmere plan med dem, men bare fordi jeg finder dem smukke.
Det er blevet til en del....jeg har en lille blikdåse der indeholder en sand knapskat!

Vi har ofte piger på besøg til leg og ganske ofte ender de i min systue hvor de undersøger og sysler. Knapdåsen får altid stor opmærksomhed og beundring ;-)



Til basaren har jeg lavet stofbetrukne knapper i to størelser.
Jeg har monteret dem på karton skåret ud i babuska - og fugleform.



Der er lidt i alle farver.


Og lidt til børn, måske en kommende knappesamler?





Der er flere endnu men dem kan i jo se til basaren ;-)
Rigtig god solskinsdag.
KH

6 kommentarer:

Losarinas mor sagde ...

Du er i sandhed en velsignet kvinde- alle de skønne, smukke sager , der bare strømmer fra dine hænder.
Knus :-)

Zwergenwelt sagde ...

How cute is this, oh what a wonderful Idea, I am very exalted about this cute cards with all the cute knobs!
Greetings, cornelia

tusindfyd sagde ...

Dear Zwergenwelt

The knobs are fabriccovered buttons :-) Knoepfe.

Liebe Gruesse

Lykke sagde ...

hold op hvor er de søde, de knapper og hvilken fin præsentation af dem. Håber de bliver en succes :-)

Dandylion sagde ...

Hvor er de flotte, og en rigtig god ide :)

Karlchen-Puppen sagde ...

Liebe Wenche, Karlotta interessiert sich für alle Knöpfe mit winzigen Blümchen drauf und möchte gerne wissen, ob du ihr welche machst, wenn der Basar-Wahnsinn vorbei ist.
Sie will sich immerzu Kissen für ihr Zimmer nähen. Nun auch eins mit Knöpfen. Keine Ahnung, was sie sich da vorstellt.
Liebe Grüße.
Astrid und Karlotta