mandag den 7. september 2009

Her Sysles.....

Så kom efteråret farende og mindede mig om at snart er det igen basartid og ikke mindst juletid ,to af de mest hversatte tider i "mit" år.

De næste måneder vil jeg derfor kærligt sysle med fremstilling af skønne ting til basarboden.
Hvor og hvornår basaren afholdes i november skal jeg nok melde ud når vi nærmer os og for alle jer der har skrevet at i af geografiske årsager ikke kan deltage laver jeg en lille Førbasar her på bloggen i ugen optil :-)

En del håndarbejde er færdiggjort, men der er stadig mange opgaver :-)





Disse armbånd skal hæftes og pyntes med guld,sølv og knap....





Denne lille hånd venter på mig.....




Kugleramme og et testel der trænger til lidt biscuits og kager?






En seng uden fin madres , pude og dyne... det skal der gøres noget ved ;-)







En stor flok fugle vil gerne vendes, stoppes og lukkes...



En god portion svampe skal forvandles til taskevedhæng,barnevognspynt og nøgleringe..




Det røde stof bliver til en hemmelighed.....



Det blå tænker jeg stadig over....



Så jeg arbejder og glæder mig ved det! I får selvfølgelig billeder hen ad vejen . Ønsker jer alle en dejlig uge.




4 kommentarer:

Losarinas mor sagde ...

Hvilke lækre billeder ! Du laver så smukke ting. Sikke en basar I må have :-)

Karen sagde ...

Åh hvor ville jeg gerne være på jeres basar...
Alle de der fine dukketing er jeg jo HELT vild med.

God aften søde. Karen

Karen sagde ...

Der venter en award og en udfordring til dig på min blog.

Lavendel sagde ...

Hvor er det smukke ting!!!